تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820767745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنج پله صعود بانک سامان در میان شرکت‌های برتر


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



پنج پله صعود بانک سامان در میان شرکت‌های برتر
بانک سامان در رده‌بندی 100 شرکت برتر کشور در سال 1394، با 5 پله صعود نسبت‌به سال گذشته و 10 پله صعود نسبت‌به سال 92، در جایگاه بیست‌ونهمین شرکت برتر ایران قرار گرفت.
روز نو : بانک سامان در رده‌بندی 100 شرکت برتر کشور در سال 1394، با 5 پله صعود نسبت‌به سال گذشته و 10 پله صعود نسبت‌به سال 92، در جایگاه بیست‌ونهمین شرکت برتر ایران قرار گرفت.
در این رتبه‌بندی که براساس اطلاعات سال مالی 1393 و شاخص حجم فروش صورت گرفت، بانک سامان موفق شد با افزایش 12 درصدی حجم فروش خود نسبت‌به سال 92، صعودی 5 پله‌ای داشته باشد.


حجم فروش بانک سامان براساس صورت‌های مالی سال 1393، به بیش‌از 58 هزار و 429 میلیارد ریال رسیده که این رقم در سال 1392، حدود 50 هزار میلیارد ریال بود.


انتظار می‌رود با توجه به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های بانک سامان در حوزه خدمات ارزی و بین‌المللی و با بهبود فضای کسب‌وکار در دوران پساتحریم در دوره‌های آینده این رتبه‌بندی نیز شاهد بهبود شاخص‌ها و رشد عملکردی بانک سامان باشیم.


هجدهمین مراسم معرفی رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران با حضور محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهوری و محمدعلی محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.




تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن