تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821063437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتخارهای نظام اسلامی در دهه فجر بازگو شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: افتخارهای نظام اسلامی در دهه فجر بازگو شود
سخنرانان، اهل قلم و صاحبان تریبون در ایام دهه فجر باید افتخارات نظام اسلامی را بازگو و افکار عمومی را نسبت به ابعاد مختلف و عوامل موثر در اقتدار و پیشرفت های انقلاب اسلامی روشن کنند.

افتخارهای نظام اسلامی در دهه فجر بازگو شود
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ایلام؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: سخنرانان، اهل قلم و صاحبان تریبون در ایام دهه فجر باید افتخارات نظام اسلامی را بازگو و افکار عمومی را نسبت به ابعاد مختلف و عوامل موثر در اقتدار و پیشرفت های انقلاب اسلامی روشن کنند.

حجت الاسلام محمد نقی لطفی در دیدار با اعضا ستاد دهه فجر استان با اشاره به موفقیت جمهوری اسلامی در موضوع برجام افزود: آمریکا و نظام سلطه بعد از این پیروزی بزرگ ملت ایران در عرصه بین الملل احساس سرخوردگی و حقارت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه عوامل موثر در پیروزی نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی در طول ایام دهه فجر باید برای مردم تبیین و تشریح شده افزود: مردم بویژه نسل جوان باید بیش از پیش در جریان این دستاوردها قرار گیرند.

وی ولایت فقیه و پشتوانه مردمی نظام را از عوامل مهم استمرار و اقتدار نظام اسلامی دانست و گفت: دشمنان و بدخواهان انقلاب نیز به این نکته واقف شده و تمامی برنامه های خود را بر این عوامل متمرکز کرده اند.
 
وی ادامه داد: ایجاد فاصله بین ولایت فقیه و مردم از مهمترین اهداف دشمنان با استفاده از تبلیغات مسموم و مخرب است و در این جهت تمامی اهرم های خود را به کار بسته اند.
وی دهه فجر را فرصت مناسب و مغتنم برای بازخوانی دستاوردهای انقلاب و خدمات نظام اسلامی ایران در عرصه های مختلف دانست.
 
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این دیدار بصیرت افزایی ،دشمن شناسی، همدلی و هم زبانی، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی را از محورهای اصلی برنامه های دهه فجر امسال دانست.

حجت الاسلام علی چراغی پور گفت: تمهیدهای لازم برای برگزاری باشکوه آیین های سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان توسط کمیته های تشکیل شده اندیشیده شده است.




۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن