تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814801675




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وصول 3 هزار میلیارد ‌از بدهی‌های ‌تامین‌اجتماعی


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
وصول 3 هزار میلیارد ‌از بدهی‌های ‌تامین‌اجتماعی
وصول 3 هزار میلیارد ‌از بدهی‌های ‌تامین‌اجتماعی رئیس سازمان تامین اجتماعی از وصول 3 هزار میلیارد تومان از بدهی‌های وصول نشده طی 10 سال گذشته در سازمان تامین اجتماعی خبر داد.


به گزارش فرهنگ نیوز، سیدتقی نوربخش، عصر امروز در همایش سراسری روسا و کارشناسان حقوقی و رابطان امور مجلس سازمان تامین اجتماعی و قضات دیوان عدالت اداری به میزبانی یزد اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی، نیمی از جمعیت کشور را زیر پوشش خدمات قرار می‌دهد که این پوشش مانند بیمه سلامت فقط در حوزه درمان یا مانند سازمان بازنشستگی فقط در حوزه پرداخت مستمری نیست بلکه هر دو حوزه به اضافه برخی خدمات دیگر را شامل می‌شود.
 
وی عنوان کرد: تامین اجتماعی در حال حاضر در کل کشور 2 میلیون و 700 هزار مستمری‌بگیر دارد که علاوه بر تامین معیشت آنها، انجام اقدامات درمانی در مراکز درمانی مستقیم و خرید خدمات را نیز انجام می‌دهد.
 
نوربخش تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی در مجموع 14 نوع خدمات به بیش از 13 میلیون و 400 هزار بیمه شده اصلی در کشور ارائه می‌دهد که 9 میلیون نفر از این تعداد، بیمه‌شده اجباری، یک میلیون نفر اختیاری و سه میلیون و 400 هزار نفر بیمه‌شدگان توافقی هستند که بدون پرداخت حق بیمه، بر سر سفره تامین اجتماعی هستند.
 
رئیس سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: تامین اجتماعی 500 شعبه، 200 شعبه اقماری، 80 بیمارستان و 350 مرکز درمانی دارد و حدود 68 هزار نفر از کارکنان تامین اجتماعی در این مراکز به مردم و بیمه‌شدگان خدمات ارائه می‌دهند.
 
وی، تامین اجتماعی را یک سازمان خدمتگزار دانست و گفت: این سازمان مهم‌ترین نقش را در تولید امنیت اجتماعی ایفا می‌کند و خدمات آن می‌تواند به ارتقاء امنیت ملی و یا حتی اخلال در آن منجر شود.
 
نوربخش در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی را دو سال پیش در شرایط نامناسبی تحویل گرفتم اما تمایلی به صحبت در مورد آن ندارم، عنوان کرد: ماموریت ما نخست خروج از حاشیه‌ها بود و امروز بعد از دو سال، تامین اجتماعی در ریل اصلی خود قرار گرفته و با دقتی که در عزل و نصب‌ها داشته‌ایم و با توجه به ماموریت‌هایی که تامین اجتماعی دارد، به راهبرد اصلی خود که همان خدمتگزاری به مردم است، رسیده‌ایم.
 
وی چهار راهبرد اصلی خود در سازمان تامین اجتماعی را قانون‌مداری، برنامه‌محوری، پاکدستی و پاسخگویی دانست و اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی از عدم اجرای قانون، صدمات بسیاری خورد اما اگر میزان،‌ قانون باشد، در همه مسائل و عرصه‌ها به طور قطع یک راهبرد صحیح اتخاذ می‌شود.
 
نوربخش با اشاره به راهبرد پاکدستی نیز بیان کرد: ما یک سازمان اقتصادی هستیم که در سال به طور میانگین 100 هزار میلیارد تومان کار مالی انجام می‌دهیم و در بودجه 95 نیز، بودجه سازمان تامین اجتماعی 65 هزار میلیارد تومان دیده شده است.
 
وی یادآور شد: در سال جاری به طور میانگین ماهانه 4 هزار و 200 میلیارد تومان هم درآمد و هم هزینه کردیم که این میزان چرخش مالی، در چنین شرایط اقتصادی و با رکودی که وجود داشت، کار بسیار دشواری بود.
 
نوربخش تصریح کرد: در سال 94 بیش از درآمد نفتی درآمد کسب کردیم که بخشی از این درآمدها از محل مطالبات بلاوصولی بود که برخی از آنها 10 سال محقق نشده بودند.
 
وی خاطرنشان کرد: امسال 3 هزار میلیارد تومان از بدهی‌های طول 10 سال گذشته تامین اجتماعی وصول داشت که 480میلیارد تومان آن فقط از شهرداری تهران بوده است.
 
 
 


منبع: فارس


94/11/7 - 21:02 - 2016-1-27 21:02:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن