تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804863841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس دیوان عدالت اداری: گردش مالی سازمان تامین اجتماعی نیازمند قانونمداری است/‌‌آرمان‌گرایی هیچگاه رها نشود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس دیوان عدالت اداری:
گردش مالی سازمان تامین اجتماعی نیازمند قانونمداری است/‌‌آرمان‌گرایی هیچگاه رها نشود
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: تا روزی که بر سر کار هستم، تعامل با دستگاه‌ها را جزو وظایف خود می‌دانم اما تعامل از دیدگاه من به معنای معامله‌گری و بده، بستان با دستگاه‌ها نیست.

خبرگزاری فارس: گردش مالی سازمان تامین اجتماعی نیازمند قانونمداری است/‌‌آرمان‌گرایی هیچگاه رها نشود



به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری عصر امروز در همایش سراسری روسا و کارشناسان حقوقی و رابطان امور مجلس و سازمان تامین اجتماعی به میزبانی یزد اظهار داشت: تامین اجتماعی، سازمانی است که گسترده فعالیت آن شامل نیمی از جمعیت جامعه می‌شود و فعالیت‌های این سازمان، در راستای گشودن گره‌ای از کار مردم است. وی با بیان اینکه در گذشته مشکلاتی در این سازمان پدیدار شد که چالش‌های بزرگی ایجاد کرد، افزود: باید علاوه بر اینکه تلاش می‌کنید تا مشکلات گذشته را زیر پا بگذارید، به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که آن گذشته دوباره تکرار نشود. منتظری همچنین با بیان اینکه رویکرد تامین اجتماعی، رویکرد سلامت است، تصریح کرد: امیدواریم درجات این سازمان روز به روز ارتقا پیدا کند و رویکرد این سازمان، رویکرد صحیح و در جهت یک حرکت حساب‌شده و منظم باشد. وی با تاکید بر اینکه همه ما در سازمان‌های خود باید به نحوی حرکت کنیم که آرمان‌گرایی هیچگاه رها نشود، عنوان کرد: باید به سمت و سویی حرکت کنیم که ضعف‌ها و اشکالات برطرف شود و به سهم خود گواهی می‌دهم که سازمان تامین اجتماعی طی دو سال گذشته در این مسیر گام برداشته است. رئیس دیوان عدالت اداری یادآور شد: مسئله قانون‌مداری در مجموعه سازمان تامین اجتماعی حائز اهمیت است و امیدواریم رویکردی که اکنون در تامین اجتماعی وجود دارد، کند نشود و حرکت این سازمان بر روال قانونمنداری به همین شکل ادامه پیدا کند. منتظری عنوان کرد: باید تلاش کنیم که مجموعه دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و قضایی ما به شکلی منضبط حرکت کنند و حتی اگر جایی قانون ناقص است، بهتر است همان قانون ناقص اجرا شود تا اینکه بی‌قانونی صورت گیرد. وی تصریح کرد: در مواردی که قانون نقص دارد، باید ابتدا اجرا شود سپس در مسیر رفع نواقص قانونی برآییم و یا ضعف‌های احتمالی آن را برطرف کنیم و این اقدام به طور قطع ما را از آسیب‌ها مصون نگاه خواهد داشت. منتظری با اشاره به مقدار گردش مالی که در سازمان تامین اجتماعی انجام می‌شود، بیان کرد: سازمانی با این گردش مالی نیازمند قانونمداری به شکلی جدی است و این مهم باید به عنوان یک اصل مدنظر قرار گیرد. وی ادامه داد: از آنجا که دیوان عدالت اداری، یک دستگاه قضایی و حقوقی است، وظیفه داریم سایر دستگاه‌ها را به سمت و سوی قانونمداری و عمل به قانون حرکت دهیم. رئیس دیوان عدالت اداری تصریح کرد: جزو وظایف خود می‌دانم تا روزی که بر سر کار باشم، تعامل با دستگاه‌ها را محور کار خود قرار دهم ضمن اینکه تعریف من از تعامل، به معنای معامله‌گری و بده، بستان با ادارات نیست زیرا این اقدام نه در شأن دستگاه قضایی و دیوان عدالت اداری است و نه در شأن و شایسته دستگا‌ه‌های اجرایی بلکه ما تعامل را به معنای حرکت موثر و همسو در مسیر قانون می‌دانیم. به گزارش فارس، در مراسم اختتامیه همایش دو روزه‌ای که به میزبانی تامین اجتماعی یزد برگزار شد، از دست‌اندرکاران، رابطان و مشاوران حقوقی برتر تامین اجتماعی در استان یزد تقدیر شد. این مراسم با حضور رئیس سازمان تامین اجتماعی، استاندار یزد، قضات دیوان عدالت اداری و مشاوران و معاونان حقوقی سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور در هتل صفائیه یزد برگزار شد.

94/11/07 - 18:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن