تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809784014




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عبدی: برای مکانی عطوفت‌اسلامی طلب‌می‌کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: عبدی: برای مکانی عطوفت‌اسلامی طلب‌می‌کنیم
سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پایان جلسه هیات مدیره روبروی خبرنگاران حضور یافت و درباره آخرین وضعیت این تیم صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، این جلسه فوق العاده برخلاف جلسات گذشته اختصاص به تصمیم گیری درباره آینده سوشا مکانی در این تیم داشت.

حسین عبدی درباره این نشست گفت: در جلسه هیات مدیره امروز گزارشی درباره هادی نوروزی بود که چند جلسه ای درباره آن داشتیم و قرار شد کارهای مربوط به آن انجام شود.

وی درباره وضعیت افزود: من مکانی را ندیده ام و اگر باشگاه هم آمده در جلسات ما نبوده. هیچ بحثی درباره جدایی او و رفتنش به تیم دیگری نداشتیم. این موضوع مهمی بود. ما نباید اجازه بدهیم اعتبار باشگاه خدشه دار شود. از جامعه ایرانی و دستگاه های ذیربط در این مورد عطوفت اسلامی را طلب می کنیم. جامعه باید کار خودش را پیش ببرد و نباید تحت شعاع موارد استرس زا قرار بگیرد. امیدوارم هر اتفاقی رقم می خورد به نفع باشگاه و جامعه باشد.

وی درباره تشکیل تیم ب پرسپولیس، تصریح کرد: حتی اگر بتوانیم یک بازیکن تحویل جامعه فوتبال بدهیم، موفق بوده ایم و تمام هزینه ها جبران شده است. با این طرح حتی هزینه های آینده هم در چشم انداز بلندمدت تامین خواهد شد.

عبدی ادامه داد: من طرح چشم انداز بلندمدت را به باشگاه داده ام. با این طرح می توانیم در آینده سربلند شویم. این طرح جامع و برای تمام افراد ایرانی و خارجی است. اگر افراد جوانی که بتوانند از سراسر دنیا به ایران بیایند و به ما کمک کنند، قطعا از آن استقبال می کنیم.

سخنگوی پرسپولیس تاکید کرد: برای این طرح سه ماه با تمام مسئولان باشگاه جلسه داشتیم و آنرا به جایی رسانده ایم که الان استارت بزنیم. الان اعلام می کنم هر کدام از جوانان با استعداد که بالای ۱۷ سال هستند به تیم اضافه شوند. این طرح حلقه مفقوده آکادمی و تیم بزرگسالان است.

وی با بیان اینکه این طرح در زمان کاشانی هم ارائه شده بود، گفت: در آن زمان به خاطر تغییرات این طرح عقیم ماند و به بیراهه رفت. امسال با بودجه فوق العاده خوب که در باشگاه مصوب شده است، این طرح به خوبی عمل خواهد شد و می تواند در ورزشهای دیگر و تیم های المپیک طرح مفیدی باشد.

سخنگوی پرسپولیس افزود: من استعدادهای کشور را به مثابه باغ پر از میوه می بینم که می رسند ولی به خاطر اینکه کسی از آنها استفاده نمی کند زمین می افتدند و حتی کسی نیست که آنها را بسته بندی کند و به بازار بفرستد.

عبدی درباره سفرهایش به خارج کشور و احتمال فرستادن استعدادهای موردنظر به خارج کشور، گفت: سفرهای من فقط جنبه تفریحی نداشته است و ما ارتباط های لازم را هم با سایر کشورها داشته ایم. ما دنبال این هستیم که بازیکنان مستعد را به کشورهای مختلف بفرستیم. حتی مسئولان یکی از کشورها می گفتند شما بازیکنان را بفرستید چون ما به شما اطمینان داریم که من گفتم باید آنها را ببینید.

سخنگوی پرسپولیس درباره پرونده های حقوقی باشگاه و اینکه گفته می‌شد پرسپولیس در خط کسر ۶ امتیاز قرار دارد، گفت: من هفته گذشته ایران نبودم و نتوانستم این موضوع را پیگیری کنم. باشگاه با مسائل حقوقی زیادی دست به گریبان است که قطعا اشتباهاتی هم رخ داده و ممکن است بعضی ها متضرر هم شده باشند. مهم این است که مسائل حقوقی را رتق و فتق کنیم و از اموال باشگاه محافظت کنیم تا باعث پیشرفت شود.




14:27  1394/11/07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن