تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818975064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیگر ایرانی الاصل سینمای هند + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: بازیگر ایرانی الاصل سینمای هند + عکس
ماندانا کریمی متولد تهران و ایران است مادرش ایرانی الاصل و پدر پدرش هندی بوده است. کریمی در ریالیتی شوی «بیگ باس 9» در هند شرکت کرد و توانست مقام دوم را در پایان این برنامه پرببینده در هند بدست بیاورد. وبیش از پیش مورد توجه مردم قرار بگیرد.
آفتاب : ماندانا کریمی در آگهی های تبلیغاتی بی شماری در کنار شاهرخ خان کرینا کاپورسیف علی خان و شاهد کاپور حضور پیدا کرده و در عرصه سینما او در فیلم هایی مانند Bhaag Johnny،, Kya Kool Hai Hum 3 ،Main Aur Charlesنقش آفرینی کرده است.


بازیگر ایرانی الاصل سینمای هند + عکس



 ماندانا کریمی می گوید در ایران هفت هشت ساله بود که شعله را تماشا کرد. او می گوید به فیلم های مجید مجیدی علاقه دارد.

 ماندانا کریمی احساس یک خارجی را در سینمای هند ندارد. او می گوید چون پدربزرگش هندی بود زبان هندی را می فهمید اما نمی توانست به این زبان حرف بزند حضور در برنامه تلویزیونی بیگ باس به یادگیری این زبان کمک کرد.

 کریمی در ایران بزرگ شده است. می گوید در کودکی بسیار خجالتی و آرام بودم.  او مدتی مهماندار هواپیما بود  اما از این کار استعفا می دهد و  سال 2010 پس از حضور در چندین پروژه  بین المللی در زمینه مد به هند می آید و ماندگار می شود.

 یکی از مشهورترین چهره های زن سینمای هند که  خارجی است و مادری انگلیسی دارد کاترینا کیف است.

به گزارش تابناک، ماندانا می گوید لطفا من را با او مقایسه نکنید. نمی خواهم شبیه او باشم. کاترینا به شدت موفق است و برای رسیدن به این موقعیت سخت تلاش کرده است. من ایمان دارم که می توانم اندازه او در هند موفق باشم.









تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 303]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن