تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820191034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزشکار استان چهارمحال وبختیاری عازم مسابقات قهرمانی تیر اندازی آسیا شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: ورزشکار استان چهارمحال وبختیاری عازم مسابقات قهرمانی تیر اندازی آسیا شد استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا- هند در حالی از روز چهارشنبه ۷ بهمن ماه کار خود را آغاز می کند که سپهر صفاری، در ماده تپانچه بادی 10 متر تمرینات خود را به صورت رسمی شروع می کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان استان ، با ورود ورزشکاران کشورمان به محل برگزاری مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا، این رقابتها از روز چهارشنبه ۷ بهمن ماه با حضور۵۳۱ ورزشکار آسیایی استارت می خورد و نمایندگان کشورمان با تمرینات رسمی خود را همپای سایر کشورهای شرکت کننده آغاز می کنند.
برهمین اساس، سپهر صفاری به همراه تیم ملی تیراندازی کشورمان با ۲۶ ورزشکار و درسه رشته های تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی پا به جوخه آتش می گذارند تا شانس خود را برای تصاحب ۲۸ سهمیه باقی مانده امتحان کنند.
آخرین مسابقات تیراندازی سهمیه المپیک ریو با حضور ۵۳۱ ورزشکار از ۳۰ کشور آسیایی از ۵ لغایت ۱۴ بهمن ماه در کشور هندوستان برگزار می شود.
آخرین رقابتهای تیراندازی سهمیه المپیک از ۵ الی ۱۴بهمن ماه در کشور هندوستان برگزار می شود ضمن اینکه تیم ملی کشورمان با ۲۶ تیرانداز تهران را به مقصد دهلی هندوستان، محل برگزاری این مسابقات ترک می کند.
گفتنی است این ورزشکار استان مهرماه امسال مقام اول رقابت های آسیایی که در کشور هندوستان برگزار شد را در پرونده خود دارد.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




چهارشنبه 7 بهمن 1394 - 11:51:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن