تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820869831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان خبر داد به‌کارگیری 10 هزار نفر روز نیرو در طرح زمستانه گیلان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان خبر داد
به‌کارگیری 10 هزار نفر روز نیرو در طرح زمستانه گیلان
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان از به‌کارگیری 10 هزار و 304 نفر روز نیرو برای مقابله با حوادث غیر مترقبه طبیعی در طرح زمستانه این استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: به‌کارگیری 10 هزار نفر روز نیرو در طرح زمستانه گیلان



به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، با آغاز فصل سرما دستگاه‌های مختلف اجرایی تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث غیر طبیعی را می‌اندیشند و برنامه‌ریزی لازم در این زمینه انجام می‌شود. جمعیت هلال‌احمر گیلان در راستای طرح زمستانه نیروهای خود را در مناطق مختلف استان مستقر کرده و پایگاه‌های خود را 25 درصد افزایش داده است. علیرضا خصوصی در جریان بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گیلان با اشاره به افزایش 21 درصدی تجهیزات پایگاه‌های امداد و نجات در سال جاری اظهار کرد: 25 پایگاه جمعیت‌هلال‌احمر گیلان در نقاط مختلف استان مستقر شده است. وی 15 پایگاه جمعیت هلال‌احمر گیلان را به طور ثابت عنوان کرد و افزود: تعداد هفت پایگاه موقت و سه پایگاه سیار جمعیت هلال‌احمر در استان فعال است. مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان با بیان اینکه 25 دستگاه آمبولانس برای امداد و نجات طرح زمستانه در استان به‌کارگیری شده است، تصریح کرد: تعداد 25 دستگاه خودروی کمک‌دار و پنج دستگاه خودروی پشتیبانی در راستای اجرای طرح زمستانه در گیلان به‌کارگیری شده است. خصوصی از استفاده از 9 دستگاه «ست نجات» مشتمل بر انواع وسایل و تجهیزات امدادرسانی در طرح زمستانه گیلان خبر داد و بیان کرد: چهار دستگاه قایق نجات و دو دستگاه قایق آبی خاکی توسط جمعیت هلال‌احمر گیلان برای امداد و نجات آماده است. وی به‌کارگیری 85 دستگاه امداد و نجات در طرح زمستانه گیلان را از جمله اقدام‌های جمعیت هلال‌احمر استان برشمرد و یادآور شد: در مجموع تعداد 10‌هزار و 304 نفر روز نیرو در طرح زمستانه گیلان به‌کارگیری می‌شوند.

*تداوم بارش برف تا پنجشنبه هفته جاری در گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان نیز با اشاره به کاهش قابل ملاحظه دما در استان اظهار کرد: بارش برف در مناطق مختلف گیلان گزارش شده است. بهمن کمانگر به ورود توده هوای سرد پر فشار از طرف دریای مدیترانه به گیلان اشاره کرد و افزود: کاهش محسوس دما در ارتفاعات و نواحی جلگه‌ای استان گزارش شده است. وی با بیان اینکه ورود سامانه هوای سرد ابتدا با باران در گیلان آغاز شده است، تصریح کرد: بارش باران تبدیل به مخلوط باران و برف شد و اکنون شاهد بارش برف در نقاط مختلف استان هستیم. کمانگر از وجود موج ناپایدار در تراز میانی جو در گیلان خبر داد و بیان کرد: امروز کمترین کاهش دما در استان اتفاق افتاده است. این مسئول، تمرکز جبهه هوای سرد را در مناطق ساحلی و مرکز استان دانست و اظهار کرد: روز پنجشنبه هفته جاری پایان سامانه بارشی در گیلان است و پس از آن وقوع یخبندان در استان پیش‌بینی می‌شود.

*شهرداری لاهیجان به حالت آماده‌باش درآمد شهردار لاهیجان نیز به تشکیل ستاد بحران در این شهرداری در راستای باز نگه‌داری معابر اشاره کرد و گفت: شهرداری لاهیجان به دلیل بارش برف آماده‌باش شده است. سعید آگشته به بارش نخستین برف زمستانی در لاهیجان در سال جاری اشاره کرد و افزود: شهرداری لاهیجان با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به گیلان، تمهیدات لازم را اندیشیده و امکانات آماده‌سازی شده است. وی با بیان اینکه نیروهای شهرداری در راستای باز نگه‌داری معابر عمومی در لاهیجان فعال هستند، تصریح کرد: تمام معابر و خیابان‌های اصلی لاهیجان باز است و تردد جریان دارد. آگشته برف را نعمت الهی خواند و بیان کرد: بارش برف موجب شادی شهروندان لاهیجانی شده است ضمن اینکه مشکلی برای تردد شهروندان در سطح شهر وجود ندارد.

*حضور نیروی انتظامی در طرح زمستانه گیلان مهرداد مهرگان جانشین فرمانده انتظامی گیلان نیز به حضور نیروهای پلیس برای جلوگیری از آسیب‌ها در جاده‌ها در طرح زمستانه اشاره کرد و گفت: پلیس راهور در حوزه‌های درون‌شهری پروژه‌های ترافیکی را اجرا می‌کند.

94/11/07 - 11:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن