تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805216196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان: دشمن چشم به فرآیند انتخابات آتی دوخته است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان:
دشمن چشم به فرآیند انتخابات آتی دوخته است
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان گفت: امروز دشمنان فعالیت‌های ما را رصد کرده و چشم به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دوخته‌اند.

خبرگزاری فارس: دشمن چشم به فرآیند انتخابات آتی دوخته است



به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، محمدتقی شاکرمی عصر امروز در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان لرستان که در شهرستان الیگودرز برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی با گفتمان عدالت‌خواهی و آزادی به معنی واقعی و استقلال به پیروزی رسید و امنیت و اعتماد امروز مردم نتیجه پایه‌گذاری حکومت دینی در کشور است. وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: بحث اصلاح‌طلب و اصول‌گرا و ایجاد اختلافات در بین نیروهای انقلاب از جمله ترفندهای دشمنان است که در این ایام حساب ویژه‌ای روی آنها باز شده است. شاکرمی با اشاره به اینکه امروز دشمنان فعالیت‌های ما را رصد کرده و چشم به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دوخته‌اند، افزود: باید مراقب باشیم، زمینه را برای فعالیت دشمنان و تحقق اهداف آنها فراهم نکنیم. وی مردم و مشارکت آنها را بهترین پشتوانه عنوان کرد و گفت: امروز اگر در دنیا حرفی برای گفتن داریم و در بحث توافق هسته‌ای توفیق کسب می‌کنیم، به خاطر پشتوانه و مشارکت مردم در تمام صحنه‌ها است. شاکرمی وضعیت فعلی استان در مباحث قضایی را مناسب توصیف کرد و افزود: امروز لرستان در ردیف پنج استان امن کشور و در بحث ورود پرونده‌ها هم در رده 28 کشور قرار گرفته و همچنین در حوزه خشونت نیز از 31 استان رده 26 را داراست. این مقام قضایی با اشاره به برخی بد اخلاقی‌های انتخاباتی گفت: سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی مشکلات و دادن وعده‌های دروغ و خارج از اختیارات نماینده غیر اخلاقی و جرم محسوب می‌شود و حتی در تصویب اعتبارنامه نمایندگان تاثیر دارد. وی با اشاره به معضل بیکاری در استان عنوان کرد: دولت تاکنون نتوانسته این مشکل را رفع کند، اما عده‌ای از داوطلبان وعده رفع آن را به مردم می‌دهند که این خلاف واقع بوده و صحت ندارد، زیرا نماینده وظیفه قانون‌گذاری دارد. شاکرمی با اشاره به اینکه دولت توان خود را روی بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار گذاشته است، گفت: امروز هر نماینده‌ای که توانست سرمایه‌گذار جذب کند، موفقیت‌های بسیاری کسب می‌کند. وی همچنین تحریک قومیت‌ها و مرزبندی بین آنها، شام و ناهار دادن، خرید و فروش رای و تخریب دیگران را از مصادیق بارز جرم دانست و افزود: دستگاه قضایی اقدامات داوطلبان و هواداران آنها را رصد کرده و در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی می‌کند. معاون اجتماعی و پیشگیری وقوع جرم دادگستری استان لرستان با اشاره به منافع و معایب فضاهای مجازی گفت: علیرغم اینکه این فضاها نعمت است، بعضا برای تخریب و تهمت مسئولان و تضعیف نظام باعث عذاب شده است. وی افزود: امروز هم همچون دوره‌های گذشته عده‌ای شعار تحریم انتخاباتی سر می‌دهند که به تجربه ثابت شده این شعارها باعث مشارکت بیشتر مردم می‌شود. شاکرمی از نظارت و برگزاری انتخابات به عنوان وظیفه مجریان و ناظران نام برد و ادامه داد: مسئولان و متولیان برگزاری این رویداد حق دخالت در انتخابات را ندارند و تنها باید انتخابات را مدیریت و نظارت کنند، تا شاهد حماسه عظیمی دیگر باشیم. وی مردم لرستان را مردمی پیرو نظام و رهبری و تابع قانون دانست و افزود: مردم ما به عنوان ولی‌نعمتان انقلاب هستند و همه وظیفه داریم به آنها خدمت کنیم و این ولی‌نعمتی نباید تنها در 9 دی و 22 بهمن و انتخابات نباشد. شاکرمی از تلاش‌های مسئولان قضایی شهرستان الیگودرز قدردانی کرد و یادآور شد: امروز الیگودرز یکی از امن‌ترین شهرستان‌ها است.

94/11/06 - 16:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن