تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820853187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاجیکستان مرگ رهبر «جماعت انصارالله» را تایید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:صابرنیوز: وزیر کشور تاجیکستان تایید کرد که رهبر گروه تروریستی «جماعت انصارالله» 6 ماه پیش در افغانستان کشته شده است.
به گزارش صابرنیوز ، «رمضان رحیم زاده» وزیر کشور تاجیکستان امروز (سه شنبه) تایید کرد که «امرالدین تبراف» (ملا امرالدین) رهبر گروه تروریستی «جماعت انصارالله» 6 ماه پیش در جریان یک عملیات در افغانستان کشته شده است.
نام این گروه تروریستی در تاجیکستان پس از عملیات انتحاری در بخش منطقه ای مبارزه با جنایات سازمان یافته وزارت کشور تاجیکستان در شهر «خجند» استان «سغد» مطرح شد، در جریان این عملیات 2 کارمند پلیس کشته و 26 نفر نیز زخمی شدند.
بر اساس اعلام نهادهای امنیتی تاجیکستان، گروه انصارالله همچنین در حمله 19 سپتامبر سال 2010 به کاروان حامل نظامیان وزارت دفاع در منطقه «رشت» که در نتیجه آن 25 نفر کشته و تعدادی هم زخمی شدند، دست داشته است. البته مسئولیت این حمله را حرکت اسلامی ازبکستان بر عهده گرفته بود ولی گفته می شد که عوامل انصارالله نیز در آن شرکت داشته اند.
دولت تاجیکستان به منظور سرکوب گروه های مسلح در منطقه یادشده در بهار سال 2011 اقدام به عملیات نظامی کرد که در نتیجه «عبدالله رحیم اف» (ملا عبدالله) فرمانده یکی از گروه های تروریستی و تعدادی از اعضای آن کشته شدند.
بنابر گزارش های ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری تحلیلی صابر ]

سه شنبه ، ۶بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: صابرنیوز]
[مشاهده در: www.sabernews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن