تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815793021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الزامی برای ارائه گزارش عملکرد به مجلس نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده: الزامی برای ارائه گزارش عملکرد به مجلس نداریم ایلنا: معاون رئیس جمهور در خصوص ارائه گزارش عملکرد معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به مجلس گفت: ما در این زمینه الزامی نداریم.
الزامی برای ارائه گزارش عملکرد به مجلس نداریم

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهین‌دخت مولاوردی در نشست خبری خود که به مناسبت دهه فجر برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگاران در ارتباط با توجه به مشارکت اقتصادی زنان در لایحه بودجه گفت: لایحه بودجه به شکلی نیست که بتوان در آن به این مسئله پرداخت بلکه دستگاه‌ها با توجه به ظرفیتی که دارند، باید برای بودجه خود در این حوزه برنامه‌ریزی کنند. وی ادامه داد: از آنجا که هیچ دستگاهی رشد قابل توجه بودجه‌ای در این لایحه نداشته است، معاونت امور زنان و خانواده نیز از آن مستثنی نیست. باید تلاش کنیم تا دستگاه‌ها را مجاب کنیم که در حوزه زنان و خانواده از ظرفیت‌های خود استفاده کنند. اخیراً وزیر نیرو بخش‌نامه بی‌نظیری را در این خصوص منتشر کرد تا در این وزارتخانه برنامه و بودجه مشخصی برای حوزه زنان و خانواده در نظر گرفته شود. معاون رئیس جمهور گفت: اینگونه نیست که بودجه کشور متعلق به مردان باشد و ما بخواهیم درصدی از آن را به زنان اختصاص دهیم بلکه تسهیلات و امکانات موجود در کشور متعلق به همه است و وظیفه ما تسهیل دسترسی عادلانه همه به این امکانات است. مولاوردی در ارتباط با بازنمایی تصویر زن در صداوسیما اظهار کرد: پس از جابجایی ریاست این سازمان درخواست دیدار با رئیس، مدیران و معاونان این سازمان را اعلام کردیم. صداوسیما با توجه به تاثیرگذاری که دارد؛ بسیار مهم است که چگونه نقش زن را به تصویر می‌کشد، هرچند که امروزه رسانه‌های نوین و شبکه‌های مجازی این فرصت را از صداوسیما ربوده‌اند، اما هنوز صداوسیما جایگاه خودش را دارد. وی تاکید کرد: از آنجا که معتقدیم تصویر زن ایرانی در رسانه‌های جهان به درستی ترسیم نمی‌شود، انتظار داریم که رسانه‌های داخلی به ویژه صداوسیما در تغییر این تصویر نقش داشته باشند. مولاوردی در پاسخ به این سوال که آیا معاونت امور زنان و خانواده گزارش‌های شش‌ماهه خود را به مجلس تحویل داده است یا خیر گفت: این مسئله که معاونت به مجلس گزارش ارائه دهد یک پیشنهاد بود که به تصویب نرسید، اما اگر فراکسیون زنان مستنداتی برای ارائه گزارش عملکرد توسط معاونت زنان و امور خانواده به مجلس دارد، ارائه دهد تا ما گزارشاتمان را به آن‌ها ارسال کنیم البته ما همچنان در تعامل با مجلس هستیم اما الزامی برای گزارش دادن به مجلس نداریم.  

۱۳۹۴/۱۱/۰۶ ۱۳:۲۳:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن