تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820214864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار قزوین: الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به توسعه تمام عرصه‌ها توجه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار قزوین:
الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به توسعه تمام عرصه‌ها توجه دارد
استاندار قزوین گفت: در جامعه اسلامی ایران الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت یک نقشه کامل، جامع و راهبردی است که به تمام زمینه‌ها توجه دارد و در ردیف اسناد بالادستی کشور قرار می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به توسعه تمام عرصه‌ها توجه دارد



به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فریدون همتی در بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین برگزار شد اظهارکرد: بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب و در روزهایی در حال برگزاری است که ملت ایران از دستاوردهای مذاکرات هسته‌ای و پیروزی در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی خرسند هستند. وی افزود: پیشرفت و تکامل یک احساس فطری است که در ذات انسان وجود دارد بنابراین انسان از مراحل ابتدایی زندگی اجتماعی خود همواره سعی دارد در حوزه‌های مختلف پیشرفت کند. استاندار قزوین اضافه کرد: امروزه پیشرفت در تمام ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی وجه همت تمام نظام‌های سیاسی جهان است. همتی ادامه داد: اهمیت پیشرفت در جامعه کنونی به گونه‌ای است که گام بر نداشتن در آن مسیر به منزله مرگ تدریجی است. وی عنوان کرد: بر این اساس تمام دولتمردان جوامع مختلف ببرای دستیابی به پیشرفت تلاش می‌کنند. استاندار قزوین تصریح کرد: دستیابی به پیشرفت در هر جامعه‌ای منوط به راهکارها، بهره‌گیری از الگوها و در نظر گرفتن شرایط و شاخص‌ها است. همتی گفت: در جامعه اسلامی ایران نیز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت یک نقشه کامل، جامع و راهبردی است که به تمام زمینه‌ها توجه دارد و در ردیف اسناد بالادستی کشور قرار می‌گیرد. وی بیان کرد: الگوی پیشرفت میل به حیات طیبه است و سعادت دنیوی و اخروی برای افراد جامعه به همراه دارد. استاندار قزوین افزود: رهبر معظم انقلاب نظام اداری کشور را بستر مناسبی برای عینیت بخشیدن به الگوی پیشرفت می‌داند و در این میان اقامه فریضه نماز به معنای واقعی کلمه در نظام جمهوری اسلامی ایران می‌تواند زمینه‌ساز دستیابی جامعه به نقطه مطلوب باشد. همتی اضافه کرد: اگر نظام بخواهد در راستای تحقق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گام بردارد باید به این فریضه الهی توجه ویژه داشته باشد و تمام تلاش خود را برای این امر به کار گیرد. وی خاطرنشان کرد: بر این اساس رهبر معظم انقلاب در پیام‌هایی که برای اجلاس‌های سراسری نماز ارسال می‌کنند روی تلاش‌های فکری، فرهنگی و برنامه‌ریزی برای آموزش و نهادینه کردن فرهنگ نماز تاکید دارند. استاندار قزوین اظهار کرد: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف شاهد پیروزی نظام و ملت ایران بودیم. همتی عنوان کرد: امروز نیز با درایت رهبری، برنامه‌ریزی دولت، تلاش تیم مذاکره کننده و صبر و تحمل مردم شاهد پشت سر گذاشتن تحریم‌های ظالمانه علیه ایران اسلامی و اجرای مسرت‌بخش برجام هستیم. وی تصریح کرد: با تاکیدات رهبری در مورد حوزه اقتصادی کشور دولت نیز در این حوزه با استمداد از نماز و در سایه برنامه‌ریزی‌ها تلاش مضاعف و با همراهی مردم می‌خواهد بر مشکلات اقتصادی فائق آید. استاندار قزوین گفت: انتظار می‌رود با این حرکت عظیم شاهد پیروزی بزرگ در عرصه‌های ملی و بین‌المللی باشیم. همتی یادآور شد: امیدواریم با برپایی این اجلاس مهم و باشکوه و تلاش دست اندرکاران و کارگزاران نظام و نصف‌العین قراردادن منویات رهبر معظم انقلاب بتوانیم بر ترویج فرهنگ اقامه نماز موفق‌تر عمل کنیم تا همگان بویژه مردم استان قزوین از مباحث این فریضه الهی بهره‌مند شوند.

94/11/06 - 11:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن