تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814672673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفس‌هاي عامل جنايت لانه كبوتر به شماره افتاد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نفس‌هاي عامل جنايت لانه كبوتر به شماره افتاد
حكم مرگ مرد شيشه‌اي كه پس از قتل دختر جوان، جسدش را در لانه كبوتر به آتش كشيده بود، در ديوان عالي كشور تأييد شد.
اين حادثه صبح روز ششم دي‌ماه سال 89 اتفاق افتاد. ساكنان ساختماني مسكوني در خيابان سي‌متري جي وقتي از آتش‌سوزي داخل لانه كبوتر در پشت‌بام ساختمان با خبر شدند، خود را به محل رساندند و آتش را خاموش كردند. لحظاتي بعد از خاموش شدن آتش بود كه جسد نيمه‌سوخته دختر جواني از محل كشف شد. بررسي‌هاي اوليه بعد از حضور پليس و بازپرس در محل حادثه حكايت از اين داشت كه اين دختر با پارچه‌اي كه به دور گردنش پيچيده شده بود به قتل رسيده و سپس محل عمداً به آتش كشيده شده است. ساكنان ساختمان گفتند كه اين دختر سحر نام دارد و با پسر يكي از ساكنان ساختمان كه يونس نام دارد، رفت و آمد مي‌كند.
بعد از به دست آمدن اين سرنخ بود كه يونس بازداشت و مورد تحقيق قرار گرفت. او در شرح ماجرا گفت: شش ماه قبل بود كه هنگام مصرف مواد در يكي از پارك‌ها با سحر آشنا شدم. دوستي ما از همان زمان شروع شد و او را براي مصرف مواد به خانه‌مان دعوت مي‌كردم. به خاطر اينكه داخل ساختمان نمي‌توانستيم مواد مصرف كنيم، داخل لانه كبوتر مي‌شديم و آنجا مواد مي‌كشيديم. مدتي كه گذشت وضع مالي‌ام به هم ريخت و پولي براي تهيه و مصرف مواد نداشتم. تصميم گرفتم به دوستي‌ام با سحر خاتمه دهم. وقتي ماجرا را برايش توضيح دادم، تهديدم كرد كه اگر تصميمم را عملي كنم، آبرويم را در ساختمان مي‌برد.
متهم ادامه داد: شب حادثه داشتيم با هم مواد مصرف مي‌كرديم كه ياد تهديدش افتادم و تصميم به انتقام گرفتم. ناگهان پارچه‌اي به دور گردنش انداختم و او را خفه كردم. بعد براي اينكه رازم بر ملا نشود، لانه كبوتر را آتش زدم و به خانه برگشتم. لحظاتي بعد بود كه با صداي همسايه‌ها خودم را به پشت‌بام رساندم و براي رد گم كردن همراه آنها مشغول خاموش كردن آتش شدم، اما رازم بر ملا شد.
بعد از كامل شدن بررسي‌ها، يونس صحنه جرم را بازسازي كرد و پرونده با صدور كيفرخواست به اتهام قتل عمد روي ميز قضات شعبه 113 دادگاه كيفري وقت استان تهران قرار گرفت. يونس در جلسه محاكمه، حادثه را شرح داد و گفت: تحت تأثير مواد دست به قتل زدم و روي رفتارم كنترل نداشتم. دفاعيات اين مرد از سوي هيئت قضايي پذيرفته نشد و او به خاطر قتل عمد به قصاص، رابطه نامشروع به شلاق و جنايت بر ميت به پرداخت ديه محكوم شد.
با اعتراض يونس به رأي دادگاه، پرونده در ديوان عالي كشور بررسي شد و قضات ديوان رأي دادگاه را تأييد كردند. يونس در صورتي كه موفق به جلب رضايت اولياي دم نشود، قصاص خواهد شد.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن