تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821370680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روی خط خبر


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: روی خط خبر
معاون درمان وزير بهداشت گفت: محمد آقاجاني، معاون درمان وزير بهداشت با بيان اينكه در راستاي سياست‌هاي افزايش جمعيت با دستور وزير بهداشت از چند روز قبل برنامه حمايت از زوج‌هاي نابارور در سراسر كشور آغاز شده است، گفت: در طرح تحول نظام سلامت 50 مركز مدرن سرطان در سه سطح غربالگري، خدمات تشخيصي سرپايي و جراحي و پرتو درماني تأسيس شده است و پيش بيني و طراحي 200 مركز درمان ديگر نيز انجام شده كه اميد مي‌رود با جذب سرمايه‌گذاران خارجي به‌ويژه سرمايه‌گذاران چيني بتوانيم در حوزه درمان سرطان و تأسيس مراكز سرطان در ايران و منطقه به قطب درماني تبديل شويم.
  
رئيس كميته امداد امام خميني(ره) از برقراري بيمه تأمين اجتماعي براي ۴۰۰هزار خانوار كميته امداد خبر داد.  پرويز فتاح اظهار كرد: عمده اين گروه، زنان سرپرست خانوار و افرادي هستند كه به‌نوعي شغل دارند و فعاليتي را انجام مي‌دهند. اكثر زنان سرپرست خانوار كه با دريافت وام كميته امداد براي خود اشتغالي ايجاد كرده‌اند، در مرحله اول در اولويت بيمه تأمين اجتماعي قرار دارند و هدف ما تشويق براي توانمندي مددجويان است. وي با اشاره به اينكه كميته امداد در سال‌هاي اخير در راستاي ايجاد شغل به‌ويژه مشاغل خانگي ازجمله نهادهاي سرآمد بوده است، افزود: بيمه تأمين اجتماعي براي مددجويان كميته امداد در واقع ملاكي براي ايجاد اشتغال در كميته امداد نيز هست و ما تلاش مي‌كنيم در سال آينده تعداد 70هزار خانوار ديگر نيز تحت پوشش بيمه تأمين اجتماعي قرار بگيرند.
  
مشاور اجرايي معاون توسعه مديريت و پشتيباني آموزش و پرورش گفت:‌از محل هدفمندي يارانه‌ها ۴۰۰ ميليارد تومان براي توزيع شير در مدارس بايد در اختيار آموزش و پرورش قرار مي‌گرفت ولي تا به امروز حتي يك ريال نيز در اختيار اين وزارتخانه قرار نگرفته است. منصور مجاوري ادامه داد: تاكنون به طور ميانگين 30 نوبت شير در مدارس دولتي و غيردولتي سراسر كشور و در تمامي دوره‌هاي تحصيلي توزيع شده است. اعتبارات شير از دو محل هدفمند‌سازي يارانه‌ها و بودجه عمومي به ترتيب 400 و 150 ميليارد تومان بود ولي تا به امروز فقط 75 درصد از 150 ميليارد تومان مربوط به بودجه عمومي تأمين اعتبار شده است.
  
معاون دانشجويي دانشگاه فرهنگيان از نهايي شدن پرداخت وام دانشجويي به دانشجومعلمان اين دانشگاه خبر داد و گفت: صندوق وام دانشجويان دانشگاه فرهنگيان از دهه فجر تشكيل مي‌شود و اقدام به پرداخت وام به دانشجو‌معلمان خواهد كرد. عباس قنبري عديوي تصريح كرد: در تلاش بوديم كه از طريق وزارت علوم به دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگيان، وام ارائه شود كه به دليل متفاوت بودن دانشجويان اين دانشگاه با ساير دانشگاه‌ها اين امر محقق نشد و صندوقي مختص دانشگاه فرهنگيان تشكيل شد.
  
اسماعيل نجار، رئيس سازمان مديريت بحران كشور با اعلام اينكه كاهش بي‌سابقه بارش و مخازن طبيعي آب و استفاده بيش از حد از منابع كمياب آب در سال‌هاي اخير موجب گسترش بيابان و در نتيجه تشكيل كانون‌هاي گردو غبار در منطقه شده است، گفت: آثار مخرب خشكسالي‌هاي اخير و نيازهاي آبي جمعيت رو به رشد شهري و تقاضاي فزاينده به محصولات غذايي به شدت در منطقه قابل گسترش است و لازم است مراكز تحقيقاتي اثر تغيير اقليم بر بخش‌هاي مختلف از جمله كشاورزي، آب و سلامت را بررسي و راهكارهاي مقابله و همزيستي با اين پديده را ارائه كنند.
  
مديركل فرهنگي و هنري وزارت آموزش و پرورش با بيان اينكه امسال بيش از 2 ميليارد تومان كتاب براي مدارس كشور خريداري كرده‌ايم، گفت: سرانه كتاب به ازاي هر دانش‌آموز را تا پايان سال به ۹ جلد مي‌رسانيم. مهدي علي‌اكبرزاده ادامه داد: صرفاً آمار وجود كتاب در مدرسه نمي‌تواند دليلي بر توانمندي باشد. ترغيب دانش‌آموزان به كتابخواني نه تنها از كتابخانه مدرسه، بلكه خريد كتاب و عضويت در كتابخانه‌هاي غير از كتابخانه مدرسه نيز جزو برنامه‌هاي ماست.





تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن