تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815082574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهم ترین ابزار در تربیت اجتماعی، نیروی انسانی کار آمد است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون فعالیت های سازمان دانش آموزی کشور: مهم ترین ابزار در تربیت اجتماعی، نیروی انسانی کار آمد است معاون فعالیت های سازمان دانش آموزی کشور در همایش پیش اردوی تربیت مدرسین پیش آهنگ، سازمان دانش آموزی استان های جنوب کشور در بندرعباس گفت : مهم ترین ابزار در تربیت اجتماعی دانش آموزان ، نیروی انسانی کار آمد است و اولین گام در این زمینه ،تربیت مدرسین است .
۱۳۹۴ دوشنبه ۵ بهمن ساعت 17:05

خبرگزاری پانا+هرمزگان+سازمان دانش آموزی+بندرعباس+آموزش و پرورش+اردو

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان ، اردشیر دهقانی گفت : تعلیم و تربیت فقط به یک بعد وجودی دانش آموزان بستگی ندارد و جامعه ، خانواده ، مدرسه و رسانه آیتم های چهار گانه ای هستند که در شکل گیری شخصیت دانش آموزان نقش دارند .  
وی با اشاره به اینکه ، پرداختن به مسائل اعتقادی دانش آموزان پایه و اساس سازمان دانش آموزی است افزود : پایبندی به مبانی دینی و اعتقادی، تربیت دانش آموزان مشارکت جو و تقویت مسئولیت پذیری نتیجه و محصول نهایی سازمان دانش آموزی محسوب می شود .

    اردشیر دهقانی: می خواهیم مدرسینی را انتخاب و تربیت کنیم که در ظرف یک برنامه ی سه ساله بتوانند 40000 نفر مربی پیش آهنگ را در کشور آموزش دهند.

    معاون سازمان دانش آموزی افزود: تربیت در فضای بسته ی کلاس اتفاق نمی افتد، و شاخص های کمی آموزش و پرورش را دچار مشکل کرده است .

    وی اشاره کرد : یک گروه از مدرسین در فروردین امسال آموزش می بینند و گروه دوم در آذر ماه سال بعد ، همچنین بخشی از آموزش ها برای گروه اول به کشور لبنان انتقال داده می شود .

    دهقانی ادامه داد : تنها تشکلی که همه ی ابعاد را در همه ی بخش های مختلف با هم جلو می برد، فقط سازمان دانش آموزی است بنابر این از همه ظرفیت های تشکل های دیگر در این مجموعه استفاده کردند که برای یک هدف کلان و آن هم تربیت اجتماعی دانش آموزان در همه ابعاد است بنابراین دانش آموزی را می خواهیم تربیت کنیم که بتواند در عرصه های مختلف مشارکت کند.

    معاون  سازمان دانش آموزی کشور گفت: وزارت  آموزش و پرورش بر پایه دو عنصر بنا شده است: دانش آموز و مربی و اگر دانش آموز و مربی نباشند سازمانی به نام سازمان دانش آموزی معنا پیدا نمی کند.  

وی در پایان خاطر نشان کرد : هدف آموزش و پرورش در هزاره سوم فقط تمرین با هم بودن است.

  خبرنگار پانا : خانم هستی سلطانی از ناحیه دو بندرعباس
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن