تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819514186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در سفر رئیس جمهور به مازندران انجام شد درخواست 30 میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکل ترافیک شهر نور


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در سفر رئیس جمهور به مازندران انجام شد
درخواست 30 میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکل ترافیک شهر نور
شهردار شهر ساحلی نور با بیان اینکه برای رفع معضل ترافیک، پروژه‌های عمرانی این بخش در اولویت قرار می‌گیرد، گفت: در سفر رئیس جمهور به مازندران 30 میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکل ترافیک این شهر درخواست شد.

خبرگزاری فارس: درخواست 30 میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکل ترافیک شهر نور



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، سیدصابر سجادی عصر امروز در جلسه معاونان و مدیران واحدهای شهرداری نور اظهار کرد: جشن‌های گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر، پاسداشت تلاش‌های صورت گرفته برای خروج از ظلم طاغوت و طاغوتیان و ایجاد یک حکومت دینی و اسلامی است، که باید در شان خود برگزار شود. وی با اشاره به اینکه برخی عملکرد شهرداری‌ها روزمره و برخی برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های عمرانی است که نیازمند تلاش واحدها برای تسریع و کیفیت بخشی به آنها است، افزود: مدیران باید برای کاهش هزینه و افزایش درآمدها تدبیر کنند. شهردار نور تصریح کرد: یک مسئول باید بر نفرات زیرمجموعه خود نظارت کند و نظم و انضباط اداری را رعایت و با پاسخ‌گویی مناسب از ارجاع بی مورد مراجعان به شهردار خودداری کنند. این مسئول با اشاره به بهره‌برداری پل شهید احمدی و تعدادی دیگر از پروژه‌های عمرانی این شهر بیان کرد: یکی از مشکلات شهر، ترافیک است و برای نجات شهر از این معضل باید تلاش جدی برای پروژه‌هایی که بتواند سبب کاهش ترافیک شود را با اولویت پیگیری و به انجام رساند. سجادی با اشاره به اینکه تکمیل خیابان ساحلی شهر نور از پروژه‌هایی است که سبب روان شدن ترافیک در مرکز شهر و انتقال ترافیک به این خیابان می‌شود، اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری به مازندران برای این پروژه 30 میلیارد تومان و برای احداث پل روگذر خیابان شیخ فضل‌الله نوری نیز 10 میلیارد تومان اعتبار درخواست شد که امیدواریم با پیگیری لازم تخصیص پیدا کند و موجب تسریع پروژه شود. شهردار نور در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: مدیران شهرداری حق دخالت و تبلیغ له یا علیه کاندیدایی را ندارند و نباید طوری عمل کنند که شائبه نقش‌آفرینی در تبلیغات دیده شود زیرا تنها وظیفه ما تشویق دیگران برای حضور در پای صندوق رای و انتخاب صحیح برای کمک به رفع مشکلات شهر است. وی گفت: در مجموعه شهرداری کار اجرایی داریم و نباید با غرق شدن در فضاهای سیاسی انتخابات و مشغول شدن به تبلیغات از اجرا غافل شویم و بر روند کار اجرایی تاثیر منفی ایجاد کند.

94/11/05 - 17:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن