تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820307905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیسبوک دیتاسنتر بسیار پیشرفته ای به نام EU2 توسعه خواهد داد


واضح آرشیو وب فارسی:دیجیاتو: فیسبوک امروز اعلام کرد که تصمیم دارد یک دیتاسنتر فوق پیشرفته به نام EU2 در شهر «کلونی» (Clonee) در کشور ایرلند تاسیس کند. EU2 پس از دیتاسنتری که در سوئد قرار گرفته، به عنوان دومین دیتاسنتر فیسبوک در اروپا به کار مشغول خواهد شد.
این در حالیست که EU2 در قالب ششمین دیتا سنتر فیسبوک آغاز به کار خواهد کرد و هرچه کاربران این شبکه اجتماعی بیشتر می شوند، شرکت یاد شده هم نیاز دارد زیرساخت های بیشتری را فراهم آورد تا تصاویر، ویدیو ها و البته لایک های کاربران را نگه داری کند.
نکته اینجاست که دیتاسنتر یاد شده تفاوت هایی با نمونه های قبلی دارد و می تواند توجه سایر شرکت های بزرگ تکنولوژیک را به خوبی جلب کند.
پیش از هر چیز باید اشاره داشت که انرژی این دیتاسنتر به شکل کامل از طریق منابع پاک فراهم می شود. از سوی دیگر باید اشاره داشت که EU2 اولین دیتاسنتر جهان است که به شکل کامل از «Open Compute Project» نیرو گرفته است. (یک سازمان غیر انتفاعی که کار طراحی و ساماندهی دیتاسنترها را انجام می دهد.)
OCP یا همان Open Compute Project کار خود را با پشتیبانی فیسبوک در سال ۲۰۱۱ آغاز کرد. در این بین ... [ مشاهده متن کامل خبر در دیجیاتو ]

دوشنبه ، ۵بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دیجیاتو]
[مشاهده در: www.digiato.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن