تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805046599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیر مسابقات مهارت فنی و حرفه‌ای استان اصفهان خبر داد حضور 28 نخبه اصفهانی در مسابقات ملی مهارت کشور


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبیر مسابقات مهارت فنی و حرفه‌ای استان اصفهان خبر داد
حضور 28 نخبه اصفهانی در مسابقات ملی مهارت کشور
دبیر شانزدهمین مسابقات ملی مهارت فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: مرحله کشوری شانزدهمین مسابقات ملی مهارت، 11 تا 14 بهمن‌ماه سال جاری از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: حضور 28 نخبه اصفهانی در مسابقات ملی مهارت کشور



به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان، محمود اشراقی اظهار کرد: مسابقات ملی مهارت به منظور ایجاد رقابت سالم بین جوانان کشور در زمینه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و شناسایی استعدادهای برتر مهارتی، هرساله در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی برگزار می‌شود. وی افزود: مرحله شهرستانی این مسابقات، 24 اردیبهشت ماه و مرحله استانی آن 8 و 9 مرداد ماه برگزار شد؛ همچنین مرحله کشوری از 11 تا 14 بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود؛ در این دوره از مسابقات با ثبت‌نام 6 هزار و 318 نفر شامل 74 درصد آقایان و 26 درصد خانم‌ها آزمون‌های کتبی و به طور همزمان در 45 حوزه برگزار شد. دبیر شانزدهمین مسابقات مهارت استان گفت: یک هزار و 150 نفر به مرحله استانی راه یافتند که این تعداد در 30 رشته شامل آجرچینی، رباتیک(تیمی 2 نفره)، کابینت‌سازی(چوبی)،جواهرسازی، خیاطی( فناوری مد)، قنادی(شیرینی پزی)، آشپزی، طراحی فضای سبز(تیمی 2 نفره)، تبرید و تهویه، فناوری طراحی گرافیک، ساخت و تولید(تیمی 3 نفره)، مکاترونیک(تیمی 2 نفره)، طراحی مهندسی مکانیک، تراش CNC، جوشکاری، کاشی‌کاری دیوار و کف، لوله‌کشی و گرمایشی، الکترونیک، طراحی وب، تاسیسات الکتریکی، کنترل صنعتی، آکواترونیک، فرز CNC و به مرحله کشوری اعزام شدند. وی تصریح کرد: مرحله کشوری شانزدهمین مسابقات ملی مهارت به صورت پروژه‌های عملی، حداکثر 22 ساعت خواهد بود که در نهایت شرکت‌کنندگان موفق به دریافت مدال‌های طلا، نقره، برنز و دیپلم افتخار شده و در پایان مدال‌آوران این مرحله در اردوهای آماده‌سازی مسابقات جهانی ابوظبی 2017 حضور می‌یابند. اشراقی با تاکید بر لزوم ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی در میان جوانان اذعان داشت: معرفی آموزش‌های مهارتی و اهمیت نقش آن در توسعه اقتصاد به عموم مردم و جلب نظر مسئولان، بنگاه‌های اقتصادی، ایجاد بستر مناسب برای ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای کشور تا سطح مهارت‌های جهانی، شناسایی کمبودها در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و برنامه‌ریزی برای رفع آن‌ها از جمله اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت است. دبیر شانزدهمین مسابقات ملی مهارت خاطرنشان کرد: در مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت تعداد 28 نفر در 23 حرفه شامل فناوری مد، اتصالات، رباتیک، تأسیسات الکتریکی، کابینت‌سازی، فناوری اتومبیل، فناوری طراحی گرافیک، ساخت و تولید تیمی، طراحی مهندسی مکانیک، کاشی‌کار دیوار و کف، لوله‌کشی گرمایشی، آجرچینی، کنترل صنعتی، آشپزی، قنادی، تبرید و تهویه، آکواترونیک، فرز CNC، مکاترونیک، فناوری اطلاعات، جواهرسازی، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه که از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برگزار می‌شود شرکت می‌کنند. گفتنی است در سال 1393 اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با کسب سه مدال طلا در رشته‌های آشپزی، تبرید و تهویه و رباتیک(تیمی دو نفره)، پنج مدال نقره در رشته‌های تراش CNC، خیاطی، طراحی مهندسی مکانیک، کاشی‌کاری دیوار و کف، فرز CNC و دو مدال برنز در رشته‌های نقاشی خودرو و کنترل صنعتی و ده دیپلم افتخار در رشته‌های طراحی فضای سبز، جوشکاری، الکترونیک، قنادی، فناوری طراحی گرافیک، مکاترونیک (تیمی دونفره) کابینت‌سازی، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، تاسیسات الکتریکی، ساخت و تولید(تیمی سه نفره) با کسب نمره 41 امتیاز مدال، رتبه اول کشوری را کسب کرد.

94/11/05 - 12:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن