تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821183490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از امشب مخاطب يك سريال طنز باشيد «سه در چهار» در قاب تلويزيون‌


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: از امشب مخاطب يك سريال طنز باشيد «سه در چهار» در قاب تلويزيون‌
جام جم آنلاين: مجيد صالحي را همه علاقه‌مندان سينما و تلويزيون مي‌شناسند. بازيگري كه در آثار طنز كوشيده هنر بازيگريش را نمايان كند. صالحي مدتي پيش كارگرداني يك سريال تلويزيوني را د رشبكه يك به پايان رساندكه اين سريال قرار است از امشب از شبكه يك سيما به آنتن پخش سپرده شود.


«سه در چهار» عنوان اين سريال 26 قسمتي است كه با زمان 45‌دقيقه آماده نمايش شده است. فيلمنامه سريال جديد صالحي را عليرضا مسعودي نوشته كه پيشتر نويسندگي سريال‌هايي چون قرارگاه مسكوني و كوچه اقاقيا را نيز به عهده داشته است.

در «سه در چهار»، تعدادي از بازيگران عرصه طنز تلويزيون به ايفاي نقش مي‌پردازند محمد كاسبي، علي صادقي، مهران رجبي، شهره لرستاني، ناديا دلدار گلچين، مريم سلطاني، اشكان اشتياق، مصطفي‌راد، مجيد ياسر، مجيد صالحي، شمسي فضل‌اللهي، شهرام قائدي، و... بازيگراني هستند كه در اين پروژه به ايفاي نقش مي‌پردازند.

«سه در چهار» داستان زندگي دو باجناق را روايت مي‌كند كه فرزندان آنها در دانشگاه آزاد قبول مي‌شوند و همين موضوعي مي‌شود كه براي تامين هزينه‌هاي دانشگاه دست به هر كاري بزنند و اين ماجراهاي بي‌شماري را باعث مي‌شود.

تصويربرداري اين سريال حدود 4 ماه در لوكيشن‌هايي در تهران به طول انجاميده است. در ساخت اين فيلم رضا عطاران به عنوان مشاور كارگردان و محمد حسين لطيفي در مقام مشاور پروژه همكاري كرده‌اند. همچنين محمود رضايي به عنوان كارگردان تلويزيوني با اين پروژه همكاري كرده‌است.

به گفته مجيد صالحي كه پيشتر مجموعه كوچه‌هاي آشتي‌كنان را كارگرداني كرده است، «سه در چهار» سريالي طنز است كه در آن تلاش شده روح زندگي ايراني در آن ديده شود. در ساخت اين سريال كه در گروه اجتماعي شبكه يك سيما توليد شده است، بهرام بهراميان (مجري طرح)‌ مهدي بدرلو (مدير توليد و برنامه‌ريز)‌ حسن روستايي (تهيه‌كننده)‌ همكاري كرده‌اند.

«سه در چهار» از امشب ساعت 22 از شبكه يك سيما به آنتن پخش سپرده مي‌‌شود و به صورت يك شب در ميان پخش آن ادامه خواهد داشت.
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن