تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814689213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاتل شهید علی خلیلی به حبس محکوم شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: محمدرضا زمانی عصر امروز / یکشنبه / در گفت وگو با خبرنگار حقوقی قضایی ایرنا، افزود: پرونده موکلش از لحاظ جنبه عمومی جرم 22 دی ماه امسال در شعبه 10 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی قربانزاده برگزار شد که سه سال و پنج ماه حبس محکومیت از سوی این شعبه صادر شده است.
وکیل مدافع قاتل شهید خلیلی طلبه شهید امربه معروف و نهی از منکر اظهارکرد: موکلش یک بار در تیرماه سال 90 بازداشت و در شهریور سال 91 با رضایت شهید خلیلی از زندان آزاد شد.
وی اضافه کرد: موکلم باردیگر در فروردین ماه سال 93 بعد از به شهادت رسیدن شهید خلیلی به زندان رفت و تاکنون در حبس به سر می برد.
زمانی خاطرنشان کرد: با احتساب این سال هایی که موکلم در زندان بود تاکنون سه سال از محکومیت او گذشته است و البته درخواست تخفیف در حکم صادر شده را داریم.
به گزارش ایرنا، شهید علی خلیلی تیرماه سال 90 مورد حمله چند اوباش قرار گرفت که با اصابت ضربه چاقوی یکی از آنها به گلویش به شدت مجروح شد.
وی که بعد از مدتی بستری در بیمارستان حالش بهبود یافت از بیمارستان مرخص و به خانه بازگشت تا اینکه فروردین سال 93 درگذشت و پزشکی قانونی یک ماه ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
قاتل شهید علی خلیلی به حبس محکوم شد






یکشنبه ، ۴بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن