تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821171784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس هیات نظارت البرز اعلام کرد: احتمال افزایش داوطلبان تائید صلاحیت شده در استان البرز


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس هیات نظارت البرز اعلام کرد:
احتمال افزایش داوطلبان تائید صلاحیت شده در استان البرز
رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان البرز اعلام کرد : احتمال افزایش 20 تا 30 نفری داوطلبان تائید صلاحیت شده برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان وجود دارد.

خبرگزاری فارس: احتمال افزایش داوطلبان تائید صلاحیت شده در استان البرز



به گزارش فارس به نقل از ایرنا حجت الاسلام محمدحسین روحی یزدی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح نحوه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: در مدت زمان باقیمانده از رسیدگی به شکایات داوطلبان احتمال دارد که 20 تا 30 از عدم احراز صلاحیت شدگان، تائید شوند.
وی گفت: هیات مرکزی نظارت در حال بررسی بیشتر است و امکان دارد در مراحل تحقیقات برخی از عدم احراز صلاحیت شدگان و یا رد صلاحیت شدگان تائید شوند.
روحی یزدی در پاسخ به این سوال که برخی از افراد تائید صلاحیت شده دچار تخلف تبلیغات زودرس انتخاباتی شده اند، گفت: این موضوع نیز مد نظر قرار دارد و به آن رسیدگی می شود اما باید چند عامل دست به دست هم بدهند تا فرد رد صلاحیت شود و موضوع تبلیغات زودرس جزئی از این موضوع است که تذکرات لازم در این خصوص ارایه و گزارش های لازم داده شده است.
** رصد شبکه های مجازی از روز ثبت نام
رئیس هیات نظارت استان البرز در ادامه با اشاره به اینکه از روز آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شبکه های مجازی را لحظه به لحظه کنترل می کنیم، گفت: کسانی که در شبکه های مجازی به گونه ای ناجوانمردانه اقدام کرده و فضاسازی می کنند را به دقت زیرنظر داریم و از برخی از آنان شکایت کرده ایم و موضوع را با جدیت پیگیری می کنیم.
وی این موضوع را که استان البرز رتبه اول در رد صلاحیت ها در کشور داشته را تائید نکرد و گفت: استان البرز از لحاظ ثبت نام در کشور حرف اول را زد و به ازای هر کرسی مجلس 93 نفر در این استان ثبت نام کردند.
روحی یزدی ادامه داد: در استان ها به ازای هر کرسی مجلس بین 12 تا 16 نفر تائید صلاحیت شدند که این میزان در البرز 15.5 نفر است که رقم بالایی است اما چون تعداد ثبت نام ها در البرز بالا بوده عده ای تصور می کنند که رد صلاحیت بیشتری نسبت به دیگر استان ها صورت گرفته است.

94/11/04 - 17:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن