تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815049583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انعقاد تفاهم نامه حوزه هنری بوشهر و دانشگاه خلیج فارس


واضح آرشیو وب فارسی:حوزه هنری: تفاهم نامه فعالیت های فرهنگی و هنری بین حوزه هنری استان بوشهر و دانشگاه خلیج فارس در زمینه اجرای همایش های فرهنگی و هنری، جشنواره های هنری، تولید برنامه فرهنگی و هنری و فعالیت پژوهشی منعقد شد.
به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، سیدمحمدحسین سیدزاده رئیس حوزه هنری استان در این نشست فعالیت ها و اهداف حوزه هنری را تشریح کرد و گفت: حوزه هنری در دفاع و پاسداشت هنر انقلاب از مهم ترین نهادهای علمی و فرهنگی به شمار می رود و نقش مهمی در راستای حفظ و پاسداشت فرهنگی و موضوعات فرهنگی دارد.
وی خاطرنشان کرد: توجه به هنر دینی یکی از اولویت های این حوزه به شمار می رود و این تفاهم نامه می تواند ارتقای علمی هنر را تقویت نماید. دانشجویان را نیز به هنر متعالی بخش آشنا می سازد.
سیدزاده یادآور شد: همکاری خالصانه دکتر مصلح رئیس دانشگاه و حسن نیت دکتر حسین اسکندری معاونت فرهنگی دانشگاه خلیج فارس و دکتر حسین سلیمی توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم. 
در ادامه دکتر مصلح رئیس دانشگاه خلیج فارس با برشمردن نکات مثبت فعالیت های پژوهشی و هنری حوزه هنری از ظرفیت بالای دانشگاه خلیج فارس اشاره کرد.
دکتر مصلح تاکید کرد: همکاری دو نهاد فرهنگی می تواند زمینه کشف استعدادها و توانمندی های هنری و فرهنگی را در استان فراهم سازد و در ارتقای سطح علمی هنرمندان و بالا بردن توان پژوهشی برنامه های تولیدی کمک شایانی ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری حوزه هنری ]
انعقاد تفاهم نامه حوزه هنری بوشهر و دانشگاه خلیج فارس






یکشنبه ، ۴بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حوزه هنری]
[مشاهده در: www.hhnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن