تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801182788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مذاکره ایران با آمریکا برای راه اندازی خط هوایی مستقیم/ خیز شرکت های هواپیماسازی جهان برای سفر به ایران/ مسئولان ایرباس در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: خبرگزاری آریا-بعد از دستور اوباما برای فروش هواپیما به ایران، مذاکرات ایران با آمریکا برای راه اندازی خط هوایی مستقیم آغاز شده است.
به گزارش سرویس اقتصادی خبرگزاری آریا، امروز آخوندی وزیر راه و شهرسازی کشورمان با اشاره به قرارداد با کشورهای خارجی برای راه اندازی پروازهای مستقیم به ایران ، از مذاکره با امریکا برای راه اندازی خط هوایی مستقیم خبر داد.
عباس آخوندی در همایش هوانوردی ایرن 2016 گفت : هم شرکت های هواپیمایی خارجی پرواز مستقیم به ایران خواهند داشت و هم تعداد مسیرهای شرکت های هواپیمای ایرانی به خارج و مسیرهای جدید افزایش می یابد.
وی با بیان اینکه 256 فروند هواپیما در ناوگان هوایی داریم که 40 فروند آن غیرعملیاتی است، گفت: همین هواپیماهای عملیاتی هم برای ما هزینه تعمیر و نگهداری زیادی دارد.
وی افزود : با شرکت هواپیمایی بوئینگ نیز برای هواپیماهای برد متوسط و بردکوتاه مذاکره کرد ه اییم.
آخوندی درباره خرید هواپیماهای روسی و سوخو هم گفت : بدون مجوز سازمان هواپیمایی کشوری، هیچ هواپیمای به ناوگان وارد نمی شود و هنوز قراردادی برای این هواپیماهای شرقی نیز نداشته ایم.
وزیر راه و ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری آریا ]

یکشنبه ، ۴بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن