تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 30 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811847329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در مسابقات پرش با اسب ایران رقم خورد سوارکار همدانی بر سکوی اول رده اسب‌های پونی ایران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در مسابقات پرش با اسب ایران رقم خورد
سوارکار همدانی بر سکوی اول رده اسب‌های پونی ایران
رئیس هیئت سوارکاری همدان گفت: فرزاد سهیل‌قاسمی از مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان در جایگاه نخست سومین رویداد پرش با اسب اصیل ترکمن و اسب‌های زایچه ایران قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: سوارکار همدانی بر سکوی اول رده اسب‌های پونی ایران



سید‌وحید برقعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به حضور موفق سوارکاران همدانی در مسابقات مختلف اظهار کرد: هیئت سوارکاری استان به منظور توسعه رشته سوارکاری در استان تلاش‌های بسیاری کرده که تاکنون این تلاش‌ها نتایج خوبی داشته است. وی در توضیح مسابقات اخیر که سوارکاران استان حضور داشتند، گفت: سوارکاران همدانی در سومین رویداد پرش با اسب اصیل ترکمن و اسب‌های زایچه ایران در سالن سرپوشیده مجموعه سوارکاری آزمون تهران حضور یافتند.

رئیس هیئت سوارکاری استان همدان افزود: رقابت‌ها با حضور بیش از 150 سوارکار از سراسر کشور در رده‌های مختلف سنی برگزار شد. وی بیان کرد: این رویداد عرصه افتخارآفرینی سوارکاران همدانی در همه رده‌ها بود که با حضور مقتدرانه توانستند در جایگاه‌های برتر این رقابت‌ها قرار بگیرند. برقعی با اشاره به نفرات اعزامی به این مسابقات ادامه داد: فرزاد سهیل‌قاسمی، مهرداد سهیل‌قاسمی، آیدین حمیدی‌پسند، حسین جعفری، مهدی صمدی، امیر‌صدرا بختیاری، علی آذرگون، ابوالفضل افتخاری، رضا بخشی، مهدی حمزه‌ایی، امید یگانه‌پرست و محمد‌مهدی شعبانی سوارکاران اعزامی به این رقابت‌ها بودند.

وی با بیان اینکه در پایان رقابت‌ها سوارکاران استان عناوین برتری را کسب کردند اظهار کرد: در رده اسب‌های پونی با قد کمتر از 150 سانت فرزاد سهیل‌قاسمی سوار بر متیو از مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان در جایگاه نخست این رقابت‌ها قرار گرفت. رئیس هیئت سوارکاری استان همدان یاد‌آور شد: حسین جعفری سوار بر یانارداغ و علی آذرگون با دایان هر دو از باشگاه صدرا به ترتیب بر سکوی دوم و سوم ایستادند. وی به سوارکاران شرکت‌کننده استان در رده زیر 16 سال اشاره کرد و گفت: محمد‌مهدی شعبانی با کارمن از مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان و امیر‌صدرا بختیاری با سزار از باشگاه صدرا به ترتیب عناوین چهارم و پنجم را به دست آوردند. برقعی با اشاره به افتخارآفرینی سوارکاران استان در رده بزرگسالان بیان کرد: ابوالفضل افتخاری سوار بر کارمن از مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان در جایگاه سوم قرار گرفت و عباس آریان با کولاک عنوان هشتم را از آن خود کرد.

رئیس هیئت سوارکاری همدان ادامه داد: رضا بخشی با خرم و مهرداد سهیل‌قاسمی با تکش به دور باراژ رقابت‌ها راه یافتند و در رقابت با قهرمانان کشور و با اختلاف زمانی نسبت به دیگر شرکت‌کنندگان رده‌بندی شدند. وی خاطر‌نشان کرد: جامعه سوارکاری کشور قبل از شروع مسابقات در مراسم تجلیل و خاکسپاری پیشکسوت سوارکاری استاد مهرداد شیدفر شرکت کردند.

برقعی با تأکید بر اینکه استان همدان ظرفیت‌های بالایی در این رشته دارد، افزود: هیئت سوارکاری استان نیز تاکنون از طریق برگزاری کلاس‌ها و مسابقات مختلف در استعدادیابی موفق ظاهر شده است. وی یادآور شد: نتایج کسب شده در مسابقات اخیر نشان از پشتوانه قوی استان در این رشته دارد و امید به کسب موفقیت‌های بیشتر در آینده سوارکاری دوچندان شده است.

94/11/04 - 10:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن