تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813018308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قطعی شدن قرارداد پژو با سفر روحانی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
قطعی شدن قرارداد پژو با سفر روحانی




حسن روحانی رئیس‌جمهوری در حالی به فرانسه می‌رود که طی این سفر، قرارداد ایران خودرو و پژو نیز به امضا خواهد رسید تا پس از سه سال جدایی، این دو خودروساز بزرگ شراکتی دوباره را آغاز کنند.





روزنامه دنیای اقتصاد: حسن روحانی رئیس‌جمهوری در حالی به فرانسه می‌رود که طی این سفر، قرارداد ایران خودرو و پژو نیز به امضا خواهد رسید تا پس از سه سال جدایی، این دو خودروساز بزرگ شراکتی دوباره را آغاز کنند.

به گفته منابع آگاه، هیاتی از ایران خودرو، رئیس‌جمهوری را در سفر به فرانسه همراهی خواهد کرد تا نتیجه دو سال مذاکره سخت را به فرجام برساند. مذاکرات ایران خودرو و پژو از حدود دو سال پیش و پس از توافق هسته‌ای آغاز شد و طی آن، مقامات این دو شرکت پس از ماه‌ها مذاکره، با یکدیگر به توافقاتی مثبت رسیدند، تا در نتیجه آن، شراکتی متفاوت از گذشته را در پیش بگیرند.

اگر نگاهی به جزئیات قرارداد ایران‌خودرو و پژو بیندازیم، متوجه می‌شویم بند بند آن با گذشته تفاوت دارد و دو طرف با رویکردی جدید و بسیار متفاوت از قبل، همکاری دو جانبه‌شان را آغاز خواهند کرد. تشکیل شرکتی مشترک با سهم برابر، آغاز تولید با ساخت داخل مناسب و الزام صادرات محصولات تولیدی پژو در ایران، از جمله نکاتی است که به شرط اجرا می‌توانند اثر مثبتی روی خودروسازی کشور بگذارند.

 به عبارت بهتر، ایران خودرو و پژو دیگر قرار نیست مانند گذشته که تنها محصولات این خودروساز فرانسوی در ایران مونتاژ می‌شد، کار کنند، چه آنکه نگاه هر دو طرف کاملا فرق کرده و به اصطلاح قرار است طرحی نو در انداخته شود. به احتمال زیاد، پژو 207، اولین محصولی است که پس از امضای قرارداد، در ایران خودرو به تولید خواهد رسید.







تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن