تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821027801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل آب منطقه‌ای اردبیل: سد عمارت 900 میلیارد تومان اعتبار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرعامل آب منطقه‌ای اردبیل:
سد عمارت 900 میلیارد تومان اعتبار دارد
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل گفت: در حال حاضر سد عمارت 900 میلیارد تومان اعتبار دارد که در جبهه‌های مختلف این پروژه به سرعت در حال اجراست.

خبرگزاری فارس: سد عمارت 900 میلیارد تومان اعتبار دارد



به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، داود نجفیان عصر امروز در جریان بررسی پروژه‌های در حال اجرای شرکت آب منطقه‌ای اردبیل اظهار کرد: این اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای تکمیل پروژه عظیم سد عمارت اختصاص یافته است. وی با بیان اینکه اجرای این پروژه با تأخیر چند ساله اما با تزریق منابع اعتباری مناسب در قسمت‌های مختلف در حال اجراست، تصریح کرد: سد عمارت از نوع سد خاکی سنگریزه است که با حجم 182 میلیون متر مکعب در فاصله 150 کیلومتری اردبیل و در اطراف گرمی و پارس‌آباد در حال اجراست. مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان پیشرفت اجرایی این پروژه را بیش از 45 درصد اعلام کرد و گفت: امیدواریم در دو سال آینده این سد توان آبگیری را پیدا کند. نجفیان با یادآوری اینکه سد عمارت بزرگترین سد خاکی و مخزنی استان است که حتی در شمالغرب کشور نیز بی‌نظیر است، افزود: در کنار احداث سد عمارت در گرمی، عملیات اجرایی سد کوثر و بفراجرد به اتمام رسیده و سد احمدبیگلوی مشگین‌شهر و چندین سد متوسط و کوچک نیز در سطح استان در اولویت قرار دارد. وی با بیان اینکه تلاش بر این است تا با جلوگیری از سدسازی‌های جدید بتوانیم در بهره‌برداری درست از منابع آب و جلوگیری از مصرف بی‌رویه و غیراصولی گام‌های اساسی و جدی را برداریم، بیان کرد: البته مهار آب‌های مرزی جزو برنامه‌ها و سیاست‌های کلان دولت است. نجفیان اضافه کرد: بر همین اساس و با دستور مقام معظم رهبری اعتبار ویژه‌ای از محل صندوق توسعه ملی برای این طرح‌ها پیش‌بینی شده که امیدواریم نتایج خوبی را اجرای این طرح‌ها به همراه داشته باشد.

94/11/03 - 18:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن