تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801185461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۲۵۰ هزار تن گوشت قرمز و ۳۰۰ هزار تن شیر سالانه در گیلان تولید می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل اتحادیه تعاونی های کشاورزی صنعت دامپروری گیلان گفت: سالانه ۲۵۰ هزارتن گوشت قرمز و ۳۰۰ هزار تن شیر در گیلان تولید می شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت ، خشایار قره خانی امروز در جلسه بازار و سرمایه گذاری خارجی گیلان، اظهار داشت: گیلان بهترین و مستعدترین استان در بخش سرمایه گذاری در حوزه صنعت دامپروری است.
وی افزود: گیلان به دلیل شرایط مساعد آب و هوایی برای تولید دام و دارا بودن زمین های مستعد برای پرورش دام و کشت علوفه، استانی با ظرفیت های مناسب در بخش دامپروری است اما به دلیل عدم حمایت و مشکلات عدیده در این حوزه انگیزه برای تولیدکنندگان این عرصه از بین رفته است.
مدیرعامل اتحادیه تعاونی های کشاورزی صنعت دامپروری گیلان با بیان اینکه با وجود تولیدکنندگان گوشت و شیر گسترده در گیلان محصولات دامپروری گوشت و شیر از استان های همجوار به گیلان وارد می شود، خاطرنشان کرد: با اینگونه اقدامات ضربه قابل توجهی به صنعت دامپروری و تولیدکنندگان در استان وارد می شود.
قره خانی با اشاره به اینکه علیرغم شرایط مساعد در پرورش علوفه اراضی گیلان درصدی بالایی از علوفه مورد نیاز صنعت دام پروری گیلان از استان های قزوین و اردبیل تأمین می شود، تصریح کرد: زراعت به عنوان اولین مؤلفه در توسعه و سرمایه گذاری در بخش ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
۲۵۰ هزار تن گوشت قرمز و ۳۰۰ هزار تن شیر سالانه در گیلان تولید می شود






شنبه ، ۳بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن