تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815521640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه اهر: اتمام پروژه‌های اشتغالزا ضروری‌تر از پروژه‌های نیمه‌تمام است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه اهر:
اتمام پروژه‌های اشتغالزا ضروری‌تر از پروژه‌های نیمه‌تمام است
امام جمعه اهر گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام ضروری است اما اتمام پروژه‌های اشتغالزا ضروری‌تر است چرا که بیکاری موجب مشکلات متعدد و از جمله دین‌گریزی می‌شود.

خبرگزاری فارس: اتمام پروژه‌های اشتغالزا ضروری‌تر از پروژه‌های نیمه‌تمام است



به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام و المسلمین جواد حاجی‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان‌شرقی که در شهرستان اهر برگزار شد، با اشاره به محورهای اقتصادمقاومتی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم این اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم که از منویات رهبری و راهگشا است. امام جمعه اهر گفت: خوشبختانه برجام اجرایی شده و در فرصتی که فراهم شده می‌توانیم در زمینه اقتصادی استفاده کرده و از منابع حاصله در تامین زیرساخت‌ها بهره برد. وی یادآور شد: البته مقام معظم رهبری فرمودند که به مذاکرات خوشبین نیستند و کارشکنی‌ها صورت می‌گیرد ولی ما به دنبال کار خود که تقویت نظام اسلامی و حل مشکلات مردم هستیم. حاجی‌زاده اظهار داشت: مردم در راهپیمایی‌ها و انتخابات حضوری پرشور داشته و لایق خدمت‌رسانی بوده و باید قدردان آنان باشیم. وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر ضرورت حمایت از مستضعفین جهان و دنیای اسلام توسط ایران اسلامی گفت: اگر نتوانیم از مظلومان در کشورهای اسلامی حمایت کنیم آنان بیشتر از حال نیز مورد هجمه قرار می‌گیرند. امام جمعه اهر حل مشکل بیکاری را ضروری دانست و گفت: زمانی که یک فارغ‌التحصیل دانشگاهی و جوان بیکار به ما مراجعه می‌کند و نمی‌توانیم پاسخگو شویم دچار شکنندگی روحی می‌شود و معضل بیکاری مشکلات عدیده‌ای را به وجود آورده است. وی ادامه داد: اتمام پروژه‌های نیمه تمام ضروری است اما اتمام پروژه‌های اشتغالزا ضروری‌تر است چرا که بیکاری موجب مشکلات متعدد و از جمله دین‌گریزی می‌شود. حاجی‌زاده خواستار توسعه فرهنگی و مذهبی در اهر شد و گفت: توجه ویژه به دانشگاه‌ها، حوزه علمیه و نیز مصلای این شهر را خواستاریم و خوشبختانه تاکنون مشکلاتی پیش نیامده و مراقب خواهیم بود مشکلی پیش نیاید وی تصریح کرد: در آستانه انتخابات ایجاد آرامش و حضور حداکثری مورد توجه بوده و در انتخابات‌های قبلی نیز میزان مشارکت مردمی بالاتر بوده و امیدواریم در آستانه انتخابات توجه بیشتری به شهرستان اهر که از نظر اقتصادی و اشتغال نیازمند توجه است، صورت گیرد.

94/11/03 - 12:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن