تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820874811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاشت بادام کوهی در ارتفاعات پیغمبر کوه آبیک


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کاشت بادام کوهی در ارتفاعات پیغمبر کوه آبیک
رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی آبیک از کاشت بادام کوهی به همت اداره حفاظت محیط زیست و هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی این شهرستان در ارتفاعات پیغمبر کوه خبر داد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛محمد رمضانی  گفت: به مناسبت هفته هوای پاک، بیش از 200 اصله کوپه بادام کوهی از سوی کوهنوردان، محیط‌بانان اداره محیط زیست شهرستان آبیک و تنی چند از دوستداران طبیعت روستای زیاران در ارتفاعات پیغمبرکوه این شهرستان کاشته شد.

وی افزود: 32 نفر از کوهنوردان و دوستداران طبیعت در کاشت بیش از 200 کوپه بادام کوهی در ارتفاعات پیغمبر کوه شهر آبیک شرکت کردند.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان آبیک ادامه داد: چرای بی‌رویه دام سبب شده است پوشش گیاهی ارتفاعات پیغمبر کوه شهر آبیک از بین برود.

رمضانی خاطرنشان کرد: از مردم درخواست می‌شود زمانی که به ارتفاعات می‌روند از آسیب رساندن به پوشش گیاهی و همچنین چرای بی‌رویه دام در این مناطق پرهیز کنند.

وی یادآور شد: کوهنوردان و دوستداران طبیعت این آمادگی را دارند که با همکاری با مسئولان حفاظت محیط زیست در راستای حفاظت از محیط زیست گام‌های مؤثری بردارند.

گفتنی است، کوهنوردان و دوستداران طبیعت به ارتفاعات بالا پیغمبر کوه شهر آبیک نیز صعود داشتند.




۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن