تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820347882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور فانی و فرهادی برای پاسخ به سوال نمایندگان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: حضور فانی و فرهادی برای پاسخ به سوال نمایندگان
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از حضور وزرای آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری در هفته پیش رو به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان به کمیسیون متبوعش خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳ - 23 January 2016


عبدالوحید فیاضی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت به تشریح برنامه‌های کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در هفته آتی پرداخت و گفت: لوایح مرتبط با آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و مراکز عالی در برنامه ششم توسعه و بودجه سال 1395 با حضور مشاورین کمیسیون و رؤسای کمیته‌ها در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس طی روز یک‌شنبه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

نماینده مردم نور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لوایح برنامه ششم توسعه و بودجه سال 95  در جلسات متعدد با دستگاه‌های مربوطه بررسی می‌شوند تا پیشنهادات آن‌ها جمع‌آوری و در آخر برای بررسی نهایی به کمیسیون‌های تلفیق برنامه و تلفیق و بودجه ارائه شوند.

وی اضافه کرد: وزیر آموزش و پرورش جهت پاسخگویی به سؤالات فرهاد بشیری، قاسم جعفری، علیرضا خسروی، حسینعلی حاجی‌دلیگانی، سیدحسن علوی و نیره اخوان درباره موضوعات مرتبط با معلمان، بازنشستگان و پاره‌ای از مشکلات آنها روز دوشنبه (5 بهمن ماه) به کمیسیون آموزش و تحقیقات دعوت شده است، همچنین در روز یکشنبه نشست کمیته بودجه برگزار خواهد شد.

فیاضی ادامه داد: بررسی لایحه بودجه سال 95 با حضور معاون توسعه مدیریت وزارت آموزش و پرورش و مسؤولان بودجه آموزش و پرورش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور از  دیگر برنامه های روز یکشنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات خواهد بود.

وی با بیان اینکه روز دوشنبه نشست کمیته بودجه برگزار می‌شود، افزود: وزیر علوم، تحقیقات وفناوری جهت پاسخگویی به سؤالات امیر خجسته، محمدعلی مددی، محمدصالح جوکار ومحمدرضا پورابراهیمی به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس فراخوانده شده است.

فیاضی بیان کرد: در این روز همچنین لایحه بودجه سال 1395 با حضور معاونان اداری و مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه پیام نور و معاونت‌علمی و فناوری رئیس‌جمهور مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مسؤولان بودجه آموزش عالی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به کمیسیون می‌آیند.      

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه جمعی از نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات به دعوت مدیران پژوهشگاه صنعت نفت، از آنجا بازدید خواهند کرد، ادامه داد: روز سه شنبه نیز علاوه بر برگزاری جلسه هیأت رئیسه کمیسیون، نشست کارگروه‌ها جهت بررسی لوایح برنامه ششم و بودجه سال 95 با حضور مشاورین کمیسیون و رؤسای کمیته‌ها برگزار می‌شود و نشست کمیته بودجه و نشست کارگروه‌ها جهت بررسی لوایح برنامه ششم و بودجه سال 95 در روز چهارشنبه 7 بهمن ماه دنبال خواهد شد.






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن