تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820906584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی مشکلات معلمان و فرهنگیان در کمیسیون آموزش مجلس/ حضور فانی و فرهادی برای پاسخ به سوال نمایندگان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری مجلس: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از حضور وزرای آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری در هفته پیش رو به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان به کمیسیون متبوعش خبر داد.
عبدالوحید فیاضی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت به تشریح برنامه های کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در هفته آتی پرداخت و گفت: لوایح مرتبط با آموزش و پرورش و دانشگاه ها و مراکز عالی در برنامه ششم توسعه و بودجه سال 1395 با حضور مشاورین کمیسیون و رؤسای کمیته ها در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس طی روز یک شنبه مورد بررسی قرار می گیرند.
نماینده مردم نور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لوایح برنامه ششم توسعه و بودجه سال 95 در جلسات متعدد با دستگاه های مربوطه بررسی می شوند تا پیشنهادات آن ها جمع آوری و در آخر برای بررسی نهایی به کمیسیون های تلفیق برنامه و تلفیق و بودجه ارائه شوند.
وی اضافه کرد: وزیر آموزش و پرورش جهت پاسخگویی به سؤالات فرهاد بشیری، قاسم جعفری، علیرضا خسروی، حسینعلی حاجی دلیگانی، سیدحسن علوی و نیره اخوان درباره موضوعات مرتبط با معلمان، بازنشستگان و پاره ای از مشکلات آنها روز دوشنبه (5 بهمن ماه) به کمیسیون آموزش و تحقیقات دعوت شده است، همچنین در روز یکشنبه نشست کمیته بودجه برگزار خواهد شد.
فیاضی ادامه داد: بررسی لایحه بودجه سال 95 با حضور معاون توسعه مدیریت وزارت آموزش ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ]
بررسی مشکلات معلمان و فرهنگیان در کمیسیون آموزش مجلس/ حضور فانی و فرهادی برای پاسخ به سوال نمایندگان






جمعه ، ۲بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری مجلس]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن