تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814712454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانه هنرمندان استان زنجان آغاز به کار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: خانه هنرمندان استان زنجان آغاز به کار کرد مراسم افتتاحیه خانه هنرمندان استان زنجان که از سال گذشته مقدمات راه‌اندازی آن آغاز شده بود، با حضور استاندار زنجان برگزار شد.
۱۳۹۴ شنبه ۳ بهمن ساعت 09:30

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، خانه هنرمندان استان زنجان امروز با حضور استاندار، مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر استان زنجان در محل فرهنگسرای کوثر زنجان آغاز به کار کرد.

در این مراسم خانواده مرحوم حمید بیگلی، از هنرمندان فعال استان زنجان نیز حضور داشتند و با افتتاح خانه هنرمندان، فعالان عرصه هنر زنجان فعالیتهای خود را به شکل رسمی در محل ویژه هنرمندان در فرهنگسرای کوثر زنجان انجام می‌دهند.

در کنار راه‌اندازی این خانه نمایشگاه آثار هنری هنرمندان نیز در گالری هنری فرهنگسرای کوثر زنجان برای بازدید عموم آغاز به کار کرد.

محمود نظرعلیان، مدیرعامل خانه هنرمندان استان زنجان در این مراسم اظهار داشت: خانه هنرمندان استان زنجان با بیش از 450 عضو از امروز رسما فعالیتهای خود را آغاز می‌کند و فرهنگسرای کوثر زنجان برای انجام فعالیتهای هنرمندان در اختیار این خانه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته خانه هنرمندان استان زنجان راه اندازی شده است، گفت: بعد از شکل‌گیری این خانه به عضوگیری از هنرمندان اقدام شده است که در با تأسیس رسمی این خانه عضوگیری از هنرمندان استان ادامه دارد.

مدیرعامل خانه هنرمندان استان زنجان ابراز کرد: 115 هنرمند در رشته‌های تجسمی، 55 هنرمند در رشته ادبیات، 75 هنرمند در رشته سینما، 65 هنرمند در رشته عکاسی، 65 هنرمند در رشته موسیقی، 33 هنرمند در رشته نمایش، 31 هنرمند در رشته خوشنویسی و 28 هنرمند در رشته هنرمعماری و هنرهای دستی عضو خانه هنرمندان استان زنجان هستند.

وی با اشاره به لزوم تأمین هزینه‌های لازم برای مرمت و بازسازی و تکمیل خانه هنرمندان استان زنجان ابراز کرد: امیدواریم با عرضه آثار هنرمندان و توسعه فعالیتهای هنری در استان گامی در راستای رونق اقتصادی فعالیتهای هنری برداشته شود.

هنرنمایی هنرمندان موسیقی آشیقی و پخش تله فیلمی از آثار هنرمندان بومی در کنار ارائه سخنرانی از دیگر بخشهای این مراسم بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن