تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814773152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پربیننده‌ترین اخبار در ۲۴ساعت گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در ۲۴ساعت گذشته
سرطلایی فوتبال ایران درگذشت؛ آمریکا از فروش هواپیما به شرکت هواپیمایی ایرانی جلوگیری کرد و حسرت المپیک‌مان 44 ساله شد؛ از جمله پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

خبرگزاری فارس: پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در ۲۴ساعت گذشته



پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته (جمعه،2بهمن) را در اینجا مشاهده می‌کنید:   سرطلایی فوتبال ایران درگذشت کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران بامداد امروز دارفانی را وداع گفت.   انتقال مصدومان انفجار ساختمان پزشکان رشت به بیمارستان + تصاویر مصدومان انفجار ساختمان پزشکان رشت به بیمارستان منتقل شدند.  
فیلم/ انتقاد تند ابوالفضل جلیلی از رئیس سازمان سینمایی ابوالفضل جلیلی کارگردان سینما با حضور در برنامه نقد 4(سینمای ایران) از وعده‌های پوچ رئیس سازمان سینمایی به شدت انتقاد کرد.   حسرت المپیک‌مان 44 ساله شد/ المپیک کجایی، دقیقا کجایی؟ تیم فوتبال امید ایران در وقت‌های اضافه مقابل ژاپن شکست خورد تا حسرت حضور در المپیک برای فوتبال کشورمان 44 ساله شود.   در تمام لحظاتی که خدمتش بودم، درونم می‌گفت «نور خدا» اینجاست/ از خودگذشتگی همسر فداکار او ستودنی است سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه سفرش به استان لرستان به عیادت جانبازی رفت که برای پاسداری از وطن در مقابل گروهک تروریستی ریگی به درجه صد در صد جانبازی نایل شده است.   برای کشف حجاب کرده‌ها در دارالمؤمنین فرش قرمز پهن می‌شود؟ در حالی که برخی رسانه‌ها از سفر بازیگر حاشیه‌ساز سینما به دارالمؤمنین کاشان سخن می‌گویند، باید پرسید که حضور چنین شخصی که بارها اقدام به هنجارشکنی دینی و کشف حجاب کرده در حقیقت نوعی دهن‌کجی به مردمان سرزمین ایمان و باور نیست؟   مسن ترین مرد خوسفی در 115 سالگی درگذشت / وداع 189 فرزند، نوه و نبیره با پدر محمدحسین ایوبی متولد روستای آرک از بخش مرکزی شهرستان خوسف در سن 115 سالگی در زادگاهش دعوت حق را لبیک گفت.   مسأله مهم در انتخابات قانون‌مداری عملی است نه شعاری/ شورای نگهبان با فشارها عقب‌نشینی نمی‌کند/ هیچ‌کس به دنبال آرامش قبرستانی نیست امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه آرامش فضای انتخاب مسأله بسیار مهمی است، گفت: مسئولان محترم فکر نکنند حرف‌هایشان همچون سخنان یک شهروند معمولی است؛ چرا که اگر شما اهانت کنید، آرام‌آرام زیردستانتان نیز جسارت می‌یابند و اهانت می‌کنند.   ارقام تکان‌دهنده از تجاوز به کودکان در عربستان سعودی/ از هر 4 کودک یک نفر مورد آزار جنسی قرار گرفته است آمار وزارت کشور عربستان نشان می‌دهد منطقه ریاض با 47 درصد بیشترین آمار تجاوز جنسی به کودکان را دارد و پس از آن مناطق جده، طائف و دمام قرار دارند.   آمریکا از فروش هواپیما به شرکت هواپیمایی ایرانی جلوگیری کرد وزارت بازرگانی آمریکا روز پنجشنبه از فروش هواپیما به شرکت هواپیمایی «کاسپین» جلوگیری کرده است.       برای مشاهده متن کامل اخبار ، روی عناوین آن‌ها کلیک کنید.

94/11/03 - 01:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن