تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815521216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو اصلاح‌طلب مجلس: همه داوطلبان بايد به قانون تمكين كنند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: عضو اصلاح‌طلب مجلس: همه داوطلبان بايد به قانون تمكين كنند
نماينده اصلاح‌طلب مجلس با تأكيد بر اينكه بايد بر هر آنچه به شكل قانوني صورت مي‌گيرد، گردن بنهيم، گفت: تمكين از قانون توصيه همه اصلاح‌طلبان بوده و از شعارهاي اصلي ما است.
محمدرضا تابش در گفت‌وگو با مهر درباره چگونگي عملكرد كساني كه صلاحيتشان براي نهادهاي نظارتي انتخابات محرز نشده است، گفت: توصيه كلي من اين است كه همه داوطلبان چه قبل از انتخابات و چه بعد از آن بايد قانونگرا و قانونمدار باشند. وي افزود: به همه توصيه مي‌كنم از راهبردهايي كه اصلاح‌‌طلبان وجهه خود قرار داده‌اند، يعني تمكين از قانون، عمل كنند. البته تمكين از قانون به معناي اعتراض نكردن نيست، بلكه اعتراضات بايد از مجاري قانوني خود مورد بررسي قرار گيرد. نماينده اصلاح‌طلب مجلس با تأكيد بر اينكه بايد بر هر آنچه به شكل قانوني صورت مي‌گيرد، گردن بنهيم، تصريح كرد: ممكن است برخي از موارد در قانون وجود داشته باشد كه ما به آن اعتراض داشته باشيم اما بايد مجلسي تشكيل بدهيم كه آن موارد را اصلاح كند. تابش ادامه داد: تمكين از قانون توصيه همه اصلاح‌طلبان بوده و از شعارهاي اصلي ما است.  نماينده مردم اردكان در مجلس تأكيد كرد: هم‌اكنون شاهديم كه همه كاملاً از قانون تمكين مي‌كنند. به همه آنهايي كه رد صلاحيت شدند به‌‌رغم آنكه خيلي از آنها نمي‌خواستند اعتراض كنند توصيه كردند كه بيايند و اعتراض كنند، آنها هم آمدند و اعتراض خود را تقديم كردند. وي با بيان اينكه رايزني با مراجع مربوط در حال انجام است، گفت: ان‌شاءالله عده بيشتري براي رسيدن به راهبرد اصلي كه مورد تأكيد مقام معظم رهبري است، يعني مشاركت گسترده مردم در انتخابات، حضور داشته باشند.

منبع : مهـــر



تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن