تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803018460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منتظمی در گفت‌وگو با فارس: برخی می‌خواهند مجلس را به خانه دولت تبدیل کنند/ لزوم تمکین به قانون


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: منتظمی در گفت‌وگو با فارس:
برخی می‌خواهند مجلس را به خانه دولت تبدیل کنند/ لزوم تمکین به قانون
دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: برخی‌ها می‌خواهند مجلس به جای اینکه خانه ملت باشد تبدیل به خانه دولت شود که این امر کاملاً به ضرر مردم و جامعه خواهد بود.

خبرگزاری فارس: برخی می‌خواهند مجلس را به خانه دولت تبدیل کنند/ لزوم تمکین به قانون



 متین منتظمی دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به فشارهای برخی مسئولان، افراد و جریان‌ها به شورای نگهبان، گفت: وقتی که زمان ثبت‌نام کاندیداهای مجلس آغاز شد کسانی وارد گود شدند که قبلاً امتحان خود را به این مردم و نظام پس داده‌اند و از طرف مردم نیز رد شده‌اند اما در نهایت هیات اجرایی با تایید آنها تعجب همگان را بر انگیخت.
وی تاکید کرد: مطمئناً منسوبین فتنه و کسانی که خون به دل این مردم کرده‌اند جایگاهی در مجلس شورای اسلامی و نهادهای تصمیم‌گیر نداشته و نخواهند داشت.
دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در ادامه افزود: اینکه دید جناحی به شورای نگهبان داشته باشیم کاملاً اشتباه است باید به شورای نگهبان حق داد کسانی را که برای این نظام هزینه سازی کرده و به مقدسات و انتخاب مردم توهین کرده‌اند رد صلاحیت کنند چرا که این چنین افرادی اصلاً صلاحیت حضور در رقابت انتخاباتی را ندارند.
این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: اما این که بگوئیم شورای نگهبان جناحی عمل کرده است کاملاً ایراد دارد به نظر می‌رسد برخی فراموش کرده‌اند که فتنه‌ها از اردوگاه اصلاح طلبان بلند شد از جریانات 78 گرفته تا مجلس ششم و فتنه 88 که منبع آن اردوگاه اصلاح طلبان است. وی افزود: کاملاً طبیعی است که شورای نگهبان روند عادی بررسی‌های خود را در پیش گرفته و این عوامل را که در فتنه‌ها دست داشته است را رد صلاحیت کند و این مسئله این جناح و آن جناح ندارد و برای شورای نگهبان هیچ فرق بین اصلاح طلب و اصولگرا وجود ندارد. منتظمی گفت: پیشنهاد ما این است که نگاهی به گذشته انداخت تا دلیل حساسیت شورای نگهبان کاملاً عیان شود. هیچکس نمی‌تواند منکر آن شود که انتخابات مجلس برای عده‌ای مهم و حیاتی است چرا که برخی‌ها می‌خواهند مجلس به جای این که خانه ملت شود تبدیل به خانه دولت شود که این امر کاملاً به ضرر مردم و جامعه خواهد بود. دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان افزود: باید به شورای نگهبان اعتماد کرد چرا که یکی از دلسوزترین نهادها برای اعتلای این کشور است. نباید از اینکه این شورا کار خود را به درستی انجام داده است ناراحت شد. منتظمی تاکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند کسانی که با نظام مخالفند پا صندوق‌های رای بیایند نه اینکه به مجلس فرستاده شوند. به همین علت تمام همت و سعی شورای نگهبان بر این است که اجازه ندهد افراد معلوم‌الحال و کسانی که برای این نظام مقدس هزینه سازی کرده‌اند تایید شده و دوباره خون به دل این مردم کنند.
وی گفت: در بین نامزدهایی که هیات اجرایی آنها را تایید کرده هر نوع فردی  وجود داشت گاهاً اخباری از این افراد تایید شده توسط هیات اجرایی به گوش می‌رسید که واقعاً سوال برانگیز بود.
منتظمی گفت: مر قانون این است که افراد به رای شورای نگهبان تمکین کنند اما متاسفانه عده‌ای بار راه‌اندازی نهضت‌های خیالی سعی در اعمال فشار به شورای نگهبان دارند و می‌خواهند با اعتراض‌های گسترده شورای نگهبان را زیر سوال ببرند.

94/11/02 - 15:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن