تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821114083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لرستان با کمبود تخت های بیمارستانی و پزشک متخصص مواجه است


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، دکتر حسن قاضی زاده هاشمی پنجشنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: بعداز انقلاب اسلامی اقدامات گسترده ای در راستای توسعه بهداشت و درمان انجام شده است.
وی با اشاره به مشکلات موجود در استان لرستان در زمینه بهداشت و درمان اضافه کرد: این استان با مشکلاتی از جمله کمبود پزشک متخصص و تخت بیمارستانی مواجه است که در این ارتباط توسعه دانشگاههای پزشکی به رفع مشکلات کمبود پزشک متخصص کمک می کند.
به گفته وی اجرای بیش از یکصد طرح عمرانی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان می تواند گام مهمی برای توسعه بهداشت ودرمان این استان باشد.
قاضی زاده هاشمی افزود: فعالیت و پیگیری استاندار لرستان برای اجرای طرح های بهداشت و درمان این استان موجب رشد و توسعه طرح های بهداشتی استان شده است.
وی همچنین اضافه کرد: وصول طلب 147میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از بیمه ها موجب توسعه طرح های توسعه ای دانشگاه می شود.
نماینده ولی فقیه در لرستان نیز در این دیدار گفت: طرح تحول سلامت از طرح های بسیار خوبی بوده که موجب شده تا همه اقشار جامعه از این طرح رضایت داشته باشند.
حجت ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]

جمعه ، ۲بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن