تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820893919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقال غیرت دینی نتیجه بزرگداشت شهید نواب صفوی است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: انتقال غیرت دینی نتیجه بزرگداشت شهید نواب صفوی است
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: انتقال درس غیرت دینی از شهدای فدائیان اسلام به مردم در سایه بزرگداشت شهدایی مانند نواب صفوی امکان‌پذیر می‌شود.


آیت‌الله محسن مجتهدشبستری  در دیدار با اعضای شورای مرکزی فدائیان اسلام و ستاد بزرگداشت شهید نواب صفوی و فدائیان اسلام در تبریز با اشاره به گذشت 60 سال از شهادت فدائیان اسلام اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در مورد فدائیان اسلام بیان خاصی دارند و شهید نواب صفوی را موجب جرقه اولیه انقلاب دانسته‌اند.
امام جمعه تبریز بیان کرد: شهید نواب صفوی در آن شرایط کفر و تاریکی با اعدام افرادی چون کسروی به مبارزه علیه بی‌دینان و ستمگران رفتند. وی خاطرنشان کرد: شهید مدنی خرج سفر نواب صفوی برای آمدن به ایران را تامین کرد و مسجد امام حسن(ع) قم مرکزی برای مبارزات ایشان و همفکرانش بود. آیت‌الله مجتهدشبستری تصریح کرد: اعدام‌های انقلابی موجب شد تا شر افراد خبیث از سر ملت ایران کوتاه شود و در شرایطی که انقلاب اسلامی وجود نداشت غیرت دینی این افراد به جوش آمد. وی ادامه داد: این شهدا مظلومانه به شهادت رسیدند و امیدواریم مجالس بزرگداشت در شهرهای مختلف موجب عبرت گرفتن مردم و طلاب باشد. نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: انتقال درس غیرت دینی از این بزرگواران به مردم در سایه بزرگداشت شهدایی مانند نواب صفوی امکان‌پذیر می‌شود.




تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن