تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804290001




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان قم خبر داد آخرین تلاش یاسین‌پیشرو قم برای قهرمانی با پولاد سرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری استان قم خبر داد
آخرین تلاش یاسین‌پیشرو قم برای قهرمانی با پولاد سرد
رئیس هیئت وزنه‌برداری استان قم گفت: تیم یاسین‌پیشرو قم از امروز آخرین تلاش خود را برای به دست آوردن مقام قهرمانی لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور به کار می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: آخرین تلاش یاسین‌پیشرو قم برای قهرمانی با پولاد سرد



محمدحسین شجاع‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: برای دستیابی به مقام قهرمانی فصل 1394 لیگ برتر وزنه‌برداری باشگا‌‌‌ه‌های کشور رقابت اصلی بین تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی لیگ برتر یعنی نمایندگان هیئت‌های وزنه‌برداری قم و اصفهان است. وی خاطرنشان کرد: تیم وزنه‌برداری یاسین‌پیشرو قم بعد از سپری کردن چهار مرحله سخت و فشرده در رقابت با تیم‌های حاضر در فصل جاری مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور، در مکان دوم جدول جای دارد و با فاصله‌ای اندک نسبت به تیم صدرنشین ذوب‌آهن اصفهان فرصت خوبی برای کسب مقام قهرمانی نصیب این تیم شده است. شجاع‌فرد بیان کرد: تیم وزنه‌برداری یاسین‌پیشرو قم در نخستین مرحله از رقابت‌های این فصل لیگ برتر باشگاه‌های کشور در اصفهان موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی شد و این عنوان را در مراحل سوم و چهارم نیز تکرار کرد اما در مرحله دوم بالاتر از تیم ذوب‌آهن به مقام نخست دست یافت. رئیس هیئت وزنه‌برداری استان قم اضافه کرد: به دلیل اینکه وزن 56 کیلوگرم تیم وزنه‌برداری یاسین‌پیشرو قم خالی است این تیم در مراحل قبل از این بابت امتیازات زیادی از دست داده، با این حال در نخستین سال حضور خود در این سطح از رقابت‌های باشگاه‌های کشور شایسته کسب مقام قهرمانی است. وی در ادامه به زمان‌ برگزاری رقابت‌های مرحله پایانی لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور اشاره و بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون وزنه‌برداری، مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر از امروز آغاز می‌شود و تا عصر دومین روز بهمن ماه پیگیری خواهد شد. شجاع‌فرد با اشاره به برگزاری این مرحله از رقابت‌ها در تالار وزنه‌برداری مجموعه ورزشی آزادی تهران، اضافه کرد: این رقابت‌ها با عنوان گرامیداشت بیست و ششمین سالگرد درگذشت مرحوم جهان پهلوان محمود نامجو و شانزدهمین سالگرد زنده‌یاد جعفر سلماسی نخستین مدال‌آور تاریخ وزنه‌برداری ایران در بازی‌های المپیک برگزار می‌شود. فاصله 101 امتیازی یاسین‌پیشرو قم با صدرنشین لیگ برتر وی خاطرنشان کرد: میزبانی مرحله پایانی لیگ برتر وزنه‌برداری بزرگسالان باشگاه‌های کشور را باشگاه نیروی‌زمینی ارتش در تالار وزنه برداری آزادی بر عهده دارد و وزنه‌برداران باشگاه‌ فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم با توجه به فاصله 101 امتیازی با تیم ذوب‌آهن مصمم به جبران این اختلاف امتیاز و کسب مقام قهرمانی هستند. شجاع‌فرد با بیان اینکه امسال هفت تیم در مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور حضور داشتند، بیان کرد: در جدول رده‌بندی لیگ برتر تیم ذوب‌آهن اصفهان قهرمان دوره قبل با کسب 2396 امتیاز در صدر جدول است در حالی که یاسین‌پیشرو قم با کسب 2295 امتیاز رتبه دوم را در اختیار دارد و تیم شرکت ملی حفاری اهواز با 2095 امتیاز در جایگاه سوم ایستاده است. رئیس هیئت وزنه‌برداری استان قم در پایان با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت یاسین‌پیشرو قم در کسب مقام قهرمانی لیگ امسال، اظهار کرد: در رتبه‌های چهارم تا هفتم جدول نیز تیم‌های مناطق نفت‌خیز جنوب خوزستان با 2084 امتیاز، رعد پدافند تهران با 2056 امتیاز، عقاب نیروی‌هوایی همدان با 2037 امتیاز و نیروی‌زمینی ارتش با 2024 امتیاز جای گرفته‌اند.

94/11/01 - 09:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن