تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802205438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان قم خبر داد انتخاب 4 وزنه‌بردار یاسین‌پیشرو قم برای اعزام به المپیک


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری استان قم خبر داد
انتخاب 4 وزنه‌بردار یاسین‌پیشرو قم برای اعزام به المپیک
رئیس هیئت وزنه‌برداری استان قم از انتخاب چهار وزنه‌بردار قم برای اعزام به بازی‌های المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل خبر داد.

خبرگزاری فارس: انتخاب 4 وزنه‌بردار یاسین‌پیشرو قم برای اعزام به المپیک



محمدحسین شجاع‌‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: امسال با حضور تیم یاسین‌پیشرو قم در مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور که برای نخستین‌بار در تاریخ وزنه‌برداری قم اتفاق افتاد، نگاه ویژه‌ای به وزنه‌برداری قم شد. وی ادامه داد: حضور تیم وزنه‌برداری باشگاه یاسین‌پیشرو قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور موجب شد تا یکی از استعدادهای وزنه‌برداری قم یعنی محمد قلی‌زاده نیز بعد از تجارب خوبی که قبلا در دیگر تیم‌های لیگ برتری کسب کرده بود در یاسین‌پیشرو نیز بدرخشد و ثابت کند که قم نیز در وزنه‌برداری توانمند است. رئیس هیئت وزنه‌برداری استان قم بیان کرد: تیم وزنه‌برداری یاسین‌پیشرو قم امسال نتایج بسیار خوبی در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور کسب کرده و از ابتدای لیگ تاکنون که چهار مرحله از آن سپری شده موفق به کسب یک قهرمانی در مرحله دوم و سه نایب قهرمانی در دیگر مراحل شده است. وی خاطرنشان کرد: تیم وزنه‌برداری یاسین‌پیشرو قم هم‌اکنون در فاصله‌ای نزدیک و نفس‌گیر با تیم ذوب‌آهن اصفهان مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر باشگاه‌های کشور را در اختیار دارد و هنوز به قهرمانی این تیم در هفته پایانی لیگ برتر امید زیادی داریم. شجاع‌فرد در ادامه از آغاز اردوی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان و حضور چند ملی‌پوش از تیم وزنه‌برداری یاسین‌پیشرو قم خبر داد و عنوان کرد: دور جدید تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان هم‌اکنون در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود. وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه تیم ملی در مسابقات جهانی 2015 نتوانست انتظارات را بر آورده کند اما همچنان با اعتماد فدراسیون وزنه‌برداری، حسین توکلی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان است و این مربی پس از جلسه با علی مرادی رئیس فدراسیون و بررسی شرایط موجود برای آغاز اردوهای تیم ملی برنامه‌ریزی کرده است تا تیم ملی با قدرت در المپیک حضور یابد. رئیس هیئت وزنه‌برداری استان قم افزود: پیش از این قرار بود اردوهای آماده‌سازی تیم برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و المپیک 2016 ریو از اول دی‌ماه آغاز شود اما به دلیل نبود منابع مالی مورد نیاز، زمان اردوها در دو مقطع تغییر پیدا کرد. وی یاد آور شد: بر این اساس کیانوش رستمی، وحید خدادادی و ایوب موسوی در وزن 85 کیلوگرم، سهراب مرادی و علی هاشمی در وزن 94 کیلوگرم، محمدرضا براری، کیا قدمی، یاسین باقری و عماد باقری در وزن 105 کیلوگرم و مهدی میرزایی، حامد مجیدی، بهادر مولایی و بهداد سلیمی در وزن به اضافه 105 کیلوگرم به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری دعوت شده‌اند. شجاع‌فرد خاطرنشان کرد: این نفرات که نام آنها در فهرست دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری قرار گرفته است با حضور در کمپ تیم‌های ملی زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند در حالی که سهراب مرادی، علی هاشمی، بهادر مولایی و بهداد سلیمی چهار ملی‌پوش تیم یاسین‌پیشرو قم در این اردو هستند.

94/10/26 - 11:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن