تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801293344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس هیئت کبدی استان قم خبر داد رقابت تیم‌های مردان و بانوان قم برای صعود به لیگ برتر کبدی ایران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس هیئت کبدی استان قم خبر داد
رقابت تیم‌های مردان و بانوان قم برای صعود به لیگ برتر کبدی ایران
رئیس هیئت کبدی استان قم گفت: تیم‌های هر دو بخش مردان و بانوان قم بهمن ماه امسال در رقابت‌های لیگ دسته اول کبدی باشگاه‌های کشور به میدان می‌روند.

خبرگزاری فارس: رقابت تیم‌های مردان و بانوان قم برای صعود به لیگ برتر کبدی ایران



مسلم رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: خوشبختانه روند رو به رشد کبدی قم بسیار خوب است و بعد از درخشش کبدی‌کاران قم در مسابقات ساحلی باشگاه‌های کشور و قهرمانی جوانان ایران، اکنون نوبت به حضور پرقدرت نمایندگان قم در لیگ‌ دسته اول کشور رسیده است. وی ادامه داد: کبدی قم در حال سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه است و با هدف بومی‌سازی کارهای خوبی انجام می‌دهد، این رشته در گذشته افتخارات بسیار خوبی برای ورزش قم کسب کرده و هدف ما این است که بار دیگر زمینه کسب این موفقیت‌ها توسط کبدی‌کاران قم ایجاد شود. رئیس هیئت کبدی استان قم بیان کرد: در حال حاضر سه تن از بهترین کبدی‌کاران قم عضو تیم‌های ملی کبدی ایران هستند و این نشان می‌دهد که قم در کبدی ظرفیت، استعداد و توانمندی بسیار خوبی دارد و با کمی کار و تلاش بیشتر به موفقیت‌های افزون‌تری دست خواهیم یافت. وی یادآور شد: در ترکیب تیم ملی کبدی ساحلی مردان کشورمان که خود را برای اعزام به رقابت‌های کبدی ساحلی 2016 قهرمانی آسیا آماده می‌کند، محمدحسین معصومیان یکی از چهره‌های موفق کبدی استان قم نیز حضور دارد و این نشان می‌دهد که ما در ساحلی و سالنی این رشته توانمند هستیم. رشیدی به میزبانی قم از مرحله نهایی رقابت‌های کبدی رده سنی جوانان قهرمانی کشور نیز اشاره کرد و افزود: این پیکارها آذرماه با حضور 12 تیم برتر و صعود کرده از مرحله مقدماتی به میزبانی سالن شهید محمود رضائیان قم با کیفیتی مطلوب به انجام رسید. وی خاطرنشان کرد: تیم کبدی جوانان قم نیز یکی از تیم‌های موفق مرحله مقدماتی بود که جواز حضور در مرحله نهایی را داشت و بعد از اینکه از مرحله گروهی بالا آمد در حذفی نتیجه را واگذار کرد و در نهایت این رقابت‌ها با قهرمانی گلستان تمام شد. رئیس هیئت کبدی استان قم تصریح کرد: میزبانی از مرحله نهایی مسابقات کبدی قهرمانی رده سنی جوانان کشور این حسن و خوبی را برای کبدی قم به دنبال داشت که مردانی و اورنجی دو تن از جوانان مستعد کبدی قم به اردوی تیم ملی برای مسابقات آسیایی دعوت شوند. وی در ادامه از برنامه‌ریزی این هیئت برای تقویت تیم‌های مردان و بانوان قم به منظور حضور در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور خبر داد و افزود: هر دو لیگ بانوان و آقایان دسته اول ایران برای تعیین تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر در بهمن ماه آغاز می‌شود. رشیدی یاد آور شد: امسال هشتمین دوره مسابقات لیگ دسته اول کبدی آقایان باشگاه‌های کشور با عنوان گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور تیم‌های لیگ دسته اولی در بهمن ماه به میزبانی هیئت کبدی استان میزبان برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه هفتمین دوره مسابقات لیگ دسته اول بانوان کشور نیز در راه است، اظهار کرد: این دوره از پیکارهای لیگ دسته اول کبدی بانوان ایران نیز با عنوان گرامیداشت دهه مبارک فجر و حضور تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر بهمن‌ماه امسال به انجام می‌رسد.

94/10/26 - 12:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن