تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802417825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه جیرفت: مردم با انتخاب کاندیدای اصلح توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه جیرفت:
مردم با انتخاب کاندیدای اصلح توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند
امام جمعه جیرفت با اشاره به اینکه بصیرت در بحث انتخابات بسیار مهم است، گفت: مردم با انتخاب کاندیدای اصلح می‌توانند توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی کنند.

خبرگزاری فارس: مردم با انتخاب کاندیدای اصلح توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند



به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور امشب در جلسه ستاد نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: دشمن به دنبال نابودی اسلام، انقلاب و ارزش‌ها است و در این راه از هر توطئه و ترفندی استفاده می‌کند. وی بیان داشت: دشمن به حداقل‌ها راضی نیست و به دنبال این است که مکتب اسلام را به طور کامل متلاشی کند. امام جمعه جیرفت افزود: ما نباید در برنامه‌ریزی‌ها ساده‌اندیشی کنیم و ساده‌اندیشی با دشمن در اسلام ممنوع است و اگر بخواهیم که پیروز شویم، باید به خداوند متعال توکل کنیم. وی با بیان اینکه ما خواهان قطع ارتباط با جهان نیستیم، ابراز داشت: اگر دعوتی از سوی دشمن شود، این دعوت نباید به قیمت از بین رفتن ارزش‌ها و باورهای دینی شود و باید ارزش‌ها را مد‌نظر داشته باشیم و در این زمینه نباید به دنبال هوا و هوس بود.

کرمی‌پور تصریح کرد: به جزء راهی که خداوند در قرآن به ما نشان می‌دهد، سایر راه‌ها انحرافی هستند و هدایت فقط در قرآن کریم است. وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات دو شرط مهم را عنوان کردند، خاطرنشان کرد: از جمله این شرط‌ها ایجاد رقابت سالم و حضور همگانی مردم است که این مهم با انجام این شرط  ارزش پیدا می‌کند. امام جمعه جیرفت گفت: باید حضور مردم با بصیرت همراه باشد و برای مردم بصیرت ایجاد شود که با ابراز تأسف برای مردم در زمینه انتخابات موضوع بصیرت به خوبی تبیین نشده است و برخی از مردم بصیرت و آگاهی لازم را نسبت به انتخاب فرد اصلح ندارند.



وی با بیان اینکه در حال راه‌اندازی ستاد جوانان و نوجوانان هستیم، عنوان کرد: با هماهنگی معاونت‌های پرورشی مدارس تعدادی از جوانان که تمایل به همکاری با دفتر امام جمعه را دارند، جذب می‌کنیم تا در بخش‌های مختلف از جمله انتظامات نماز جمعه همکاری کنند. کرمی‌پور خاطرنشان کرد: در این زمینه با آموزش و پرورش شهرستان جیرفت هماهنگی‌های لازم انجام شده است تا بتوانیم از ظرفیت‌ها و استعدادهای نسل جوان به خوبی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اهمیت مسئله خمس اظهار داشت: باید مردم را بیشتر با موضوع خمس که از واجبات است، آشنا کنیم، همچنین در بحث وجوهات شرعی که مانند نماز جزئی از واجبات است، باید اطلاع‌رسانی لازم به مردم انجام شود. رئیس شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان گفت: مردم باید بصیرت و آگاهی خود را در تمامی زمینه‌ها افزایش دهند و مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود بارها موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند که باید در این زمینه که کلید رفع مشکلات اقتصادی است، بررسی کنیم که چه اقداماتی انجام شده است. وی با اشاره به اینکه بصیرت در بحث انتخابات بسیار مهم است، عنوان کرد: مردم با انتخاب کاندیدای اصلح می‌توانند، توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی کنند.

94/10/30 - 23:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن