تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814687159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمايندگان 11 كشور براي ديدن تئاتر به ايران آمدند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نمايندگان 11 كشور براي ديدن تئاتر به ايران آمدند
سي و چهارمين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر از امروز آغاز به كار خواهد كرد، جشنواره‌اي كه امسال با شعار تئاتر براي همه برگزار خواهد شد و مهماناني از 11 كشور خارجي در اين جشنواره حضور خواهند داشت.
نویسنده : هادي عسگري 


از امروز پنج‌شنبه اول بهمن‌ماه سي و چهارمين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر كار خود را آغاز خواهد كرد. به دليل تقارن روز نخست جشنواره با روز وفات حضرت معصومه(س)، برنامه‌هاي روز اول از بعد از اذان مغرب اجرا مي‌شود. تالار وحدت، مجموعه تئاترشهر، تماشاخانه سنگلج، تالار هنر، تئاتر مولوي، تالار فردوسي، تالار حافظ، تماشاخانه ايرانشهر، خانه هنرمندان و تماشاخانه سرو ميزبان اين دوره از جشنواره تئاتر فجر هستند. علاوه بر تهران استان‌هاي آذربايجان‌شرقي، البرز، بوشهر، خراسان رضوي، فارس و يزد نيز ميزبان اين دوره از جشنواره هستند كه اين اتفاق نشانه‌اي از گسترش هنر نمايش و مركز گيزي در اجراي جشنواره تئاتر فجر است.  علي جنتي به مناسبت برگزاري جشنواره تئاتر فجر پيامي صادر كرد و در آن تئاتر توليدمحور شد. در پيام وزير ارشاد آمده است: جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر به عنوان بزرگ‌ترين رويداد تئاتري ايران، هر ساله نمايي از اين ويژگي‌ها را آشكار ساخته و از كيفيت عملكرد اين اركان متاثر بوده است و گاه به ناگزير بار نقايص موجود را به دوش كشيده است با اين اميد كه كاستي‌هاي نظام توليد، توزيع و حمايت از آثار نمايشي در بيرون جشنواره سامان مناسبي بيابد و جشنواره تئاتر فجر تنها نمايانگر كيفيت آثار به اجرا درآمده در يك سال تئاتري باشد.
امسال در جشنواره تئاتر فجر مهمانان خارجي نيز حضور دارند. مهرداد راياني‌مخصوص، مدير بخش بين‌الملل جشنواره مي‌گويد: 30 ميهمان از 11 كشور دنيا در سي و چهارمين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر حضور مي‌يابند. اين مهمانان از كشورهاي هلند، الجزاير، چك، آلمان، گرجستان، روماني، قطر، سنگاپور، سوئيس، فرانسه و بلژيك در جشنواره امسال حضور مي‌يابند. مهمانان خارجي جشنواره تئاتر فجر نمايندگان كمپاني‌هاي تئاتر هستند كه براي انجام مذاكرات با طرف ايراني به جشنواره خواهند آمد. سي و چهارمين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر از اول تا 12‌بهمن برپا خواهد بود.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن