تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821161227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پخش تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو از آنتن شبکه‌های رادیویی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پخش تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو از آنتن شبکه‌های رادیویی
تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته ی پیش رو از پنج شبکه‌ی رادیویی پخش خواهند شد.


به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، شبکه ی رادیویی جوان  با پخش نمایش «مهمنه بانو» به استقبال هفته ی جدید خواهد رفت.

این سریال رادیویی بر اساس داستانی کهن توسط خسرو حکیم رابط نوشته شده و فرهاد امینی  آن را به صورت نمایش رادیویی بازنویسی کرده است.

داستان این نمایش ،  درباره‌ی «مهمنه بانو» زن متولی است که در دیاری که بیماری و بی آبی در آن بیداد می کند برای نجات خواهرش شرطی را می پذیرد و در پی آن اتفاقاتی می افتد که در این سریال رادیویی خواهید شنید.

در «مهمنه بانو» هنرمندانی چون مهین نثری، اکبر ملایی، رویا فلاحی، احمد گنجی ، صدیقه کیانفر و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.

این سریال رادیویی به تهیه کنندگی محمد مهاجر، صدابرداری: رضا طاهری و افکت :محمدرضا قبادی فر، از روز شنبه ساعت 23:30 از رادیو جوان پخش می شود.

شبکه رادیویی تهران ، نمایش رادیویی روشنایی های کوچک ، آرزوهای بزرگ را به نویسندگی : زینب آرمند و با هنرمندی سعیده فرضی، مونا صفی، امیرمنوچهری،رامین پورایمان ، صفا آقاجانی ، مهرداد عشقیان ، مینا شجاع و کارگردانی حمید منوچهری به روی آنتن می برد.

این نمایش به تهیه کنندگی : شهناز دهکردی، و صدابرداری : علی حاجی نوروزی از روز شنبه ساعت 1:30 صبح پخش می شود که اثرات زیان بار تاثیرات ماهواره را در قالب نمایش رادیویی به سمع شنوندگان می رساند.

همچنین سریال  رادیویی «قلب گمشده»  به نویسندگی :عباس شیر محمدی  از رادیو سلامت پخش می شود و ماجرای این نمایش درباره ی مردی است که پس از فوت همسرش با زنی به نام لیلی ازدواج می کند اما تنها فرزندش حاضر نیست او را به مادری بپذیرد و در این بین اتفاقاتی می افتد که .....

در «قلب گمشده» هنرمندانی چون : شمسی صادقی، محمد عمرانی، مینو جبارزاده، عباس وفایی، فریبا طاهری، مهدی نمینی مقدم، راضیه مومیوند و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.

این سریال رادیویی  به تهیه کنندگی : مهتاب امینی از روز شنبه ساعت 21:30 بامداد به روی آنتن رادیو سلامت  می رود.

گفتنی است ، شبکه رادیویی فرهنگ نیز این هفته نمایش های تک قسمتی متنوعی را ساعت 13:00 به روی آنتن خواهد برد.






۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن