تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816444418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیمارستان، نوزاد تهرانی را گرو گرفت! + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: بیمارستان، نوزاد تهرانی را گرو گرفت! + عکس
مسئولان بیمارستانی در تهران وقتی زنی نتوانست هزینه زایمان دو قلوهایش را پرداخت کند، یکی از نوزادان را 27 روز در بیمارستان نگه داشتند و او را تحویل مادرش ندادند.
به گزارش آخرین نیوز به نقل از جام‌جم ، دیروز زنی نگران با مراجعه به دادسرای یافت‌آباد از گروگان گرفته شدن نوزادش در بیمارستانی در جنوب تهران به خاطر پرداخت نکردن هزینه زایمان خبر داد و از مسئولان بیمارستان شکایت کرد. زن جوان به نام جمیله خود را تبعه افغانستان معرفی و در شکایتش به قاضی پرونده عنوان کرد: 15 سال قبل و در 16 سالگی با همسرم در افغانستان ازدواج کردم که حاصل آن سه فرزند بود. چهار سال قبل برای زندگی بهتر به تهران آمدیم و در خیابان زائری ساکن شدیم. همسرم به نام ضیا کارگر ساختمان بود و درآمد خوبی داشت تا این که یک سال قبل توسط دوستانش معتاد شد و شیشه مصرف می‌کرد. جمیله ادامه داد: وقتی شوهرم معتاد شد، زندگی ما سیاه شد و هرچه درآمد داشتیم خرج مواد ضیا می‌شد. 9 ماه قبل فهمیدم که برای بار چهارم باردار شده‌ام . به سختی 9 ماه راسپری کردم تا این‌که 27 روز قبل برای زایمان به بیمارستانی در جنوب تهران رفتم. مسئولان بیمارستان برای زایمان یک میلیون و 700 هزار تومان پول خواستند که با کمک همسایه‌ها و دوستان هزینه زایمان سزارین را تهیه کردم و به اتاق عمل رفتم.

زن افغان که نگران پسرش بود، اضافه کرد: بعد از زایمان متوجه شدم خدا به من دوقلوی پسر و دختر داده است. این تازه اول مشکلاتم بود. همسرم برای ترک اعتیاد به کمپ رفته بود ودر این شهر، تنها و بی‌پول بودم. فردای آن روز وقتی برای ترخیص به حسابداری بیمارستان رفتم، آنها گفتند به خاطر این که دوقلو به دنیا آورده‌ام باید دوباره پول به حسابشان واریز کنم. شوکه شده بودم من برای هزینه اولیه بیمارستان زندگی‌ام را فروختم و دیگر پولی نداشتم تا هزینه‌های بیمارستان را پرداخت کنم. هرچه به مسئولان و مدیر بیمارستان گفتم پولی ندارم آنها باور نکردند و من و دخترم را از بیمارستان ترخیص کردند و پسرم را گرو نگه داشتند تا زمانی که هزینه بیمارستان را بپردازم.

مادر دوقلوها افزود: در این 27 روز خیلی تلاش کردم تا هزینه بیمارستان را فراهم کنم اما به نتیجه نرسیدم و حالا باید حدود هفت میلیون تومان پرداخت کنم. چندبار به بیمارستان رفتم اما فرزندم را ترخیص نکردند. آقای قاضی، در بیمارستان به نوزاد 27 روزه‌ام رسیدگی نمی‌شود و پسرم بشدت ضعیف شده و من نگران حالش هستم. من خودم بیمارم و قادر به کار کردن نیستم تا هزینه بیمارستان را بدهم. نمی‌دانستم چکار کنم تا فرزندم را بار دیگر در آغوش بگیرم به همین خاطر تنها راهی که به ذهنم رسید، شکایت از بیمارستان است. با شکایت زن جوان و با بررسی ادعای این زن ، قاضی پرونده دستور ویژه‌ای برای ترخیص نوزاد 27 روزه از بیمارستان صادر و مسئولان بیمارستان را به اتهام نگهداری غیرقانونی کودک به دادسرا احضار کرد.
http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg








چهارشنبه, 30 دی 1394 ساعت 12:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن