تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814792942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گرفتار شدن زنان و دختران در دام جواهرفروش قلابي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: گرفتار شدن زنان و دختران در دام جواهرفروش قلابي
مجرم سابقه‌دار بعد از شناسايي دختران پولدار و به دست آوردن شماره‌هاي تماسشان، نام آنها را در ليست خود ثبت مي‌كرد و با معرفي خودش به عنوان جواهرفروش، آنها را فريب مي‌داد و پس از تعرض و سرقت اموالشان ناپديد مي‌شد. مرد 33 ساله كه مهدي. ن نام دارد، يك بار به اتهام فريب 20 زن و دختر بازداشت شده بود.
به گزارش خبرنگار ما، طرح شكايت‌هاي جديد عليه مهدي، هفتم دي‌ماه امسال به جريان افتاد. آن روز زن جواني وارد كلانتري 163 ولنجك شد و در شرح ماجرا گفت: چند روز قبل با مهدي آشنا شدم. خودش را جواهر فروش معرفي كرد و گفت كه وضع مالي خوبي دارد. مدتي كه از آشنايي ما گذشت،‌ به من ابراز علاقه كرد و پيشنهاد ازدواج داد. يك روز من را به خانه‌اش دعوت كرد. به خاطر اعتمادي كه نسبت به او پيدا كرده بودم، دعوتش را قبول كردم و به خانه‌اش رفتم. مهدي اما به من تعرض كرد و از رابطه‌اش فيلم گرفت. بعد تهديد به انتشار فيلم كرد و خواست جواهراتم را به او بدهم. من از ترس آبرويم به درخواستش عمل كردم و طلاهايم را به او دادم، اما تصميم به شكايت گرفتم.
وقتي پرونده روي ميز كارآگاهان پايگاه يكم پليس آگاهي قرار گرفت، تحقيقات بيشتري در اين باره انجام شد. اولين بررسي‌ها حكايت از اين داشت كه شكايت‌هاي مشابهي عليه اين مرد مطرح شده است. دومين شاكي كه دختر‌ جوانی بود به پليس گفت: مدتي قبل بود كه با مهدي آشنا شدم. خودش را جواهر فروش معرفي كرد و كارت جواهر فروشي‌اش را هم به من نشان داد. چند روز از آشنايي ما گذشته بود كه ابراز علاقه كرد و پيشنهاد ازدواج داد. من به حرف‌هايش اعتماد كردم. وقتي فهميد مقدار زيادي طلا دارم پيشنهاد داد طلاهايم را در اختيارش بگذارم تا با طلاهاي تازه عوض كند و سود زيادي هم ببرم. من پيشنهاد او را قبول كردم و طلاهايم را به او دادم. يك روز خودروي گران‌قيمتم را از من امانت گرفت، اما ديگر از او خبري نشد. فهميدم فريبم داده و خودرو و جواهراتم را سرقت كرده است، به خاطر همين تصميم به شكايت گرفتم.
تحقيقات كارآگاهان نشان داد كه مهدي همان مجرم سابقه‌داري است كه دو سال قبل به همين شيوه 20 زن و دختر جوان را فريب داده بود. بررسي‌ها حكايت از اين داشت كه مهدي مدت كوتاهي بعد از بازداشت با سپردن وثيقه از زندان آزاد شده و حالا اعمال مجرمانه‌اش را شروع كرده است.
بعد از به دست آمدن اين اطلاعات بود كه مخفيگاه مهدي در شهرك لاله بلوار ارتش شناسايي و دوازدهم دي ماه بازداشت شد. از مخفيگاه مهدي ليستي به دست آمد كه نشان مي‌داد مهدي بعد از شناسايي دختران پولداري كه صاحب خودروهاي گران‌قيمت بودند، نام آنها را در آن ثبت مي‌كند. بررسي‌ها همچنين حكايت از اين داشت كه مهدي بعد از به دست آوردن شماره تماس‌دختران در شبكه تلگرام با معرفي خودش به عنوان جواهرفروش آنها را فريب داده است.
سرهنگ كارآگاه كرم يوسف وند، رئيس پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: با توجه به سوابق گذشته متهم در فريب و اخاذي از دختران و زنان، احتمال مي‌رود كه او در اعمال مجرمانه ديگري هم دست داشته باشد به خاطر همين دستور انتشار تصوير بدون پوشش او از سوي قاضي صادر شده است و شاكيان مي‌توانند براي طرح شكايت به پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ در بزرگراه شهيد صدر ( مسير شرق به غرب ) – ابتداي خيابان قلندري شمالي مراجعه كنند.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن