تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820744113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل خبر داد برپایی سیر نمایشگاهی حجاب در آران و بیدگل


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل خبر داد
برپایی سیر نمایشگاهی حجاب در آران و بیدگل
رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل از برپایی سیر نمایشگاهی حجاب در آستانه رحلت حضرت معصومه(س) در آران و بیدگل خبر داد.

خبرگزاری فارس: برپایی سیر نمایشگاهی حجاب در آران و بیدگل



به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام سمیع‌الله مردان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه رحلت حضرت معصومه(س)، سیر نمایشگاهی حجاب با استفاده از مجموعه 40 پوستر نمایشگاهی با نگاهی نو به ترویج فرهنگ حجاب در آران و بیدگل برپا شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل یادآور شد: برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب فعالیتی است که با تأکید بر جنبه فرهنگی و مسئله مذهبی آن به همت اداره تبلیغات اسلامی و با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بین جوانان بویژه تشکل‌های وابسته دایر شده است.

مردان با اشاره به سیره و روشی که اهل بیت (ع) بویژه حضرت فاطمه زهرا (س)، حضرت زینب کبری (س) و حضرت معصومه(س) در خصوص عفاف داشتند، خاطرنشان کرد: مردان و زنان جامعه ما نیز باید اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را الگوی خود قرار دهند تا به سعادت دنیوی و اخروی برسند.

وی تصریح کرد: حجاب مانند دُرّ گران‌بهایی است که باید در حفظ آن کوشید، یک زن محجبه هیچ وقت به سراغ معضلات و آسیب‌ها نمی‌رود و اجازه نمی‌دهد تا مشکلات و معضلات بر او چیره شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل عنوان کرد: موضوع عفاف و حجاب از دغدغه‌های مقام معظم رهبری بوده و همواره ایشان با عناوین مختلف مانند تهاجم و شبیخون فرهنگی و جنگ‌نرم، نسبت به این موضوع هشدار داده و به‌ویژه قشر جوان را از این اتفاق نامیمون آگاه کرده است.

 این نمایشگاه تا سوم بهمن ماه از ساعت 8 تا 14 برای بازدید علاقه مندان دایر است.

94/10/29 - 14:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن