تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820097153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش محیط یاران سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: به مناسبت هوای پاک همایش محیط یاران سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی برگزار شد به مناسبت 29 دی ماه روز هوای پاک همایش محیط یاران محیط زیست سازمان دانش اموزی خراسان جنوبی با همکاری محیط زیست وبا حضور مسئولین استانی برگزار شد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۹ دي ساعت 12:28

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگارپانا از خراسان جنوبی محمدرضا بااطمینان رئیس سازمان دانش آموزی استان صبح امروز در این همایش یکی از وظایف سازمان تربیت اجتماعی دانش آموزان دانست گفت: یکی از وظایف ما تربیت دانش آموزان حساس و مسئولیت پذیر در برابر چالش هایی که محیط زیست را تهدید می کند،است.

محمدرضا با اطمینان بر آموزش و فرهنگ سازی در جهت حفظ محیط زیست تاکید کرد و ادامه داد : آموزش زمانی نهادینه خواهد شد که در سنین پایین شروع شود و سازمان دانش آموزی در این امر مهم جهت آموزش دانش اموزان همکاری لازم را با محیط زیست دارد و تاکنون 5 مدرسه دوره ابتدایی آموزش های لازم را در خصوص محیط زیست را فراگرفتند.
رئیس سازمان دانش اموزی خراسان جنوبی نقش آموزش و پرورش در جهت فرهنگ سازی در جامعه مهم دانست افزود : اگر بخواهیم در هر زمینه ای فرهنگ سازی صورت بگیرد باید از ظرفیت اموزش و پرورش استفاده شود.

وی به عوامل آلودگی هوا اشاره کرد و افزود: مهاجرت از روستاها به شهرها و از شهرهای کوچک به بزرگ از عوامل بیشتر شدن آلودگی هوا می باشد که امروز شاهد تعطیلی بسیاری از مدارس در تهران هستیم.

رئیس سازمان دانش آموزی استان گفت: به دلیل کمبود منابع آبی شاهد بیابان زایی هستیم که دعا می کنیم آسمان ابری و بارانی شود تا بحران آب کاهش یابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن