تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820790968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر حوزه علمیه قزوین تاکید کرد لزوم تعامل شورای شهر با حوزه علمیه برای ترویج مسائل دینی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر حوزه علمیه قزوین تاکید کرد
لزوم تعامل شورای شهر با حوزه علمیه برای ترویج مسائل دینی
مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: ارتباط شورای شهر با حوزه علمیه برای ترویج مسائل دینی در جامعه، ترغیب و تشویق جوانان به حضور در مساجد تأثیرگذار است.

خبرگزاری فارس: لزوم تعامل شورای شهر با حوزه علمیه برای ترویج مسائل دینی



به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی عباسی در دیدار جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در مرکز مدیریت علمیه استان قزوین که صبح امروز صورت گرفت ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند شورای شهر در توسعه، عمران و آبادانی شهر قزوین اظهار کرد: مدیریت حوزه علمیه این استان در برنامه‌های آتی خود در نظر دارد با همکاری مجمع شورای شهر و امور فرهنگی این شورا با حوزه‌های علمیه این استان نسل نوجوان، جوان و همه آحاد مردم را بیشتر به مساجد تشویق و مأنوس کند. وی تصریح کرد: در تلاش هستیم که با همکاری طلاب و اساتید مدارس علمیه استان قزوین بتوانیم این ارتباط حوزه علمیه با آحاد مردم را ارتقا داده و با برگزاری کلاس‌های تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه در شهر‌های این استان این ارتباط بیشتر شود.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: یکی از موانع اجرایی در حوزه‌های علمیه بعد از انقلاب این است که این ارتباط و تعامل حوزه علمیه با مردم بسیار کاهش پیدا کرده و حتی روزگاری بازاریان و کسبه ارتباط بیشتری با حوزه علمیه داشتند که باید این ارتباط با مردم از طریق حوزه‌های علمیه به خوبی دوباره فراهم شود. مدیر حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به حضور مؤثر طلاب جوان در مساجد خاطرنشان کرد: حضور طلاب و روحانیون در مساجد موجب می‌شود که نسل نوجوان و جوان بیشتر با مساجد و اماکن مذهبی در ارتباط باشند. عباسی افزود: در روستاها خانه عالم در کنار مساجد قرار گرفته که امیدواریم شورای شهر و شهرداری در تأسیس شهرک‌های جدید نیز این امکان را لحاظ کند که در کنار مساجد مکانی برای امام جماعت همان مساجد ساخته شود. این مسئول به ظرفیت بالای حوزه علمیه در استان اشاره کرد و گفت: استقبال جوانان از حوزه علمیه بالا بوده که خوشبختانه با راه‌اندازی مدرسه علمیه صالحیه و محسنیه  توانسته‌ایم پاسخگوی مراجعات جوانان باشیم. مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: امید است شورای شهر، شهرداری و میراث فرهنگی هر چه زودتر بتوانند مدرسه صالحیه را که یکی از مدارس قدیمی کشور است زودتر ترمیم و بهسازی کنند و هر چه زودتر در اختیار اساتید و طلاب قرار گیرد. گفتنی‌ است، در پایان این دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قزوین گزارشی از عملکرد خود به مدیریت حوزه علمیه استان قزوین ارائه کردند.

94/10/28 - 12:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن