تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802203146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیاتی از جلسه غیرعلنی امروز نمایندگان ملت با وزیر اطلاعات/توطئه برخی کشورها برای ایجاد ناامنی در ایران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: جزئیاتی از جلسه غیرعلنی امروز نمایندگان ملت با وزیر اطلاعات/توطئه برخی کشورها برای ایجاد ناامنی در ایران
عضوهیئت رئیسه مجلس‌ برخی کشورهای‌ منطقه برای ناامن کردن ایران از گروهک‌های تروریستی حمایت مالی و نظامی می کنند.

جزئیاتی از جلسه غیرعلنی امروز نمایندگان ملت با وزیر اطلاعات/توطئه برخی کشورها برای ایجاد ناامنی در ایران
به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، "عبدالرضا مصری" در حاشیه نشست علنی امروز (دوشنبه، 28 دی‌ماه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در تشریح جلسه غیر علنی گفت: امروز در جلسه غیر علنی شاهد گزارش جامع وکاملی از سوی مسئولان وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران بودیم.


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: طبیعتا برای همه شاید این سوال باشد که با توجه به اینکه تمام منطقه درگیر شرارت‌های گروه‌های تکفیری است و به نوعی تمام هدف آن‌ها جمهوری اسلامی ایران است،چگونه در کشور ما خوشبختانه اثری از شرارت‌های آن ها دیده نمی‌شود،آیا وجود ندارد یا اینکه خنثی می‌شود?


مصری با بیان اینکه امروز گزارش‌های کامل و جامعی به صورت کلامی،مکتوب و تصویری از عملکرد سربازان گمنام امام زمان (عج) ارائه شد،ادامه داد: این سربازان صدها کیلومتر خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران توطئه‌های گروه‌های تکفیری و داعشی را خنثی کرده‌اند.


وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته و امسال قرار بود تعداد زیادی عملیات توسط گروه‌های تکفیری در داخل کشور انجام شود، اظهارداشت: اما این توطئه‌ها در نقطه صفر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خنثی و نابود شده است.


این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه وزارت اطلاعات گزارش جامعی از حمایت برخی کشورهای مرتجع منطقه در زمینه‌های مالی،نظامی، اطلاعاتی و تسلیحاتی از گروه‌های تکفیری دارد، افزود: اولین هدف این کشورها در انجام این کمک‌ها ناامن کردن ایران اسلامی بوده است که خوشبختانه همه آن‌ها خنثی شده و مقادیر زیادی مهمات و افرادی که قرار بوده عملیات انجام دهند،در نقطه صفر خنثی و دستگیر شده‌اند.


وی با اشاره به اینکه مسئولان وزارت اطلاعات از همکاری علما و بزرگان اهل تسنن منطقه گزارش کاملی ارائه داده‌اند،ادامه داد: همکاری این عزیزان در پیشگیری و خنثی سازی اهداف گروه‌های تکفیری در کشور بسیار موثر بوده است.


مصری با بیان اینکه نمایندگان مجلس از این همه دقت و برنامه‌ریزی هوشمندانه و مقتدرانه وزارت اطلاعات کمال تشکر را داشته‌اند،تصریح کرد: امنیتی که امروز در کشور وجود دارد به دلیل تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران وزارت اطلاعات است که شاید خیلی از مردم ما از این موضوع اطلاعی نداشته باشند.


وی افزود:تمامی افراد ضدانقلابی که در عملیات‌های مختلف کورکورانه در برخی مناطق مرزی ما فعالیت‌هایی داشته و دراین عملیات‌ها چند مرزبان ما را به شهادت رسانده اند،به هلاکت رسیدند.


مصری ادامه داد:خوشبختانه امروز شاهد آن هستیم که تمام عملیات‌های 10 گروه تروریستی که علیه ما فعالیت می‌کنند،خنثی شده است.


عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم عزیز ایران اسلامی در هر نقطه احتمال اتفاقی را می دهند حتما به ماموران وزارت اطلاعات اطلاع دهند، تصریح کرد: تمامی سمپادهایی که به نحوی گروه‌های تکفیری می‌خواهند روی آن‌ها کارهای عقیدتی انجام دهند؛شناسایی شده اند که خوشبختانه بانک اطلاعاتی تمامی این سمپادها وجود دارد و تمام آن‌ها تحت نظر بوده و به آن‌ها تذکر داده شده که فریب گروهک‌های تروریستی را نخورند.





۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن