تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804071418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات شهروندان منطقه ۲۱ تهران: احساس امنیت نمی کنیم/ ۱۷۰ کارخانه عامل آلودگی در غرب تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مشکلات شهروندان منطقه ۲۱ تهران: احساس امنیت نمی کنیم/ ۱۷۰ کارخانه عامل آلودگی در غرب تهران جامعه > مشکلات مردم - شهروندان منطقه ۲۱ واقع در غرب تهران نسبت به آلایندگی شدید کارخانجات این منطقه، نداشتن احساس امنیت و رفت و آمد کر کننده خودروهای سنگین معترضند.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اینطور که پیداست مشکلات تهران را پایانی نیست، به خصوص مناطق حاشیه ای شهر که به دلیل نزدیک بودن به مناطق صنعتی و همچنین رفت و آمد افراد غیربومی مشکلاتشان دوچندان شده.  در این میان، منطقه ۲۱ تهران به دلایل متعددی، دارای مشکلات شهری فراوانی است که به نظر می رسد رفع و حل آنها از اختیار نهادهای دخیل در مدیریت شهری خارج است و شهرداری و شورای شهر در حد رفع برخی از مشکلات روبنایی و امور جاری منطقه قادر به تاثیرگذاری هستند. از این رو، لازم است نهادهای دیگری نیز مانند وزارت دفاع، وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین وزارت راه و شهرسازی برای حل معضلات مناطق حاشیه ای تهران، وارد گود شدند.
در همین راستا، علی اکبر سخاوتی، دبیر شورایاری محله شهرک دانشگاه از شهرکهای منطقه ۲۱ تهران به مشکلات زیست محیطی این محله اشاره کرد و گفت: بافت منطقه 21 عمدتاً پادگان، کارخانه، شهرک‌های مسکونی و اتوبان است. حدود 170 کارخانه در سطح منطقه داریم که تولید آلاینده و ماشین‌های سنگین و کامیون‌ها به واسطه رفت و آمدشان در کارخانه‌ها مشکلات عدیده ای را برای ساکنین شهرک‌ها ایجاد می کنند. صدای پادگان‌ها و خالی کردن زباله‌هایشان در شهرک و رفت و آمد نامناسب سربازها از مشکلات محله ماست.
او گفت: شهرک دانشگاه از سه طرف دیوار جبری دارد و بالاجبار محصور شده و اگر دیوار شرقی را برداریم دچار مشکل می شویم و این موضوع موجب شده از تمامی امکانات و خدمات شهری محروم باشیم. همچنین نقشه‌های فاضلاب شهرک مفقود شده و به علت قدمت شهرک بسیاری از لوله کشی آب و فاضلاب آن پوسیده است.
به گفته سخاوتی، جمعیت شهرک بالای ده هزار نفر است ولی هیچ ارگان نظامی و امنیتی در شهرک مستقر نیستند و باتوجه به رفت و آمد افراد گوناگون و غیر ساکن در شهرک، اهالی احساس امنیت نمی کنند. آمار سرقت در منطقه بالاست
خادم‌لو، از اعضای شورایاری این محله هم گفت: برخی از مسائل اجتماعی محله را به صورت علمی بررسی کردیم و شهرک دانشگاه در بسیاری از موارد امتیاز خوبی نگرفته، به عنوان مثال طرح تعلق محله ای به علت عدم امکانات رفاهی، پاسگاه انتظامی، امکانات پزشکی و بهداشتی، مراکز ورزشی، مجتمع‌های رفاهی - خدماتی و ... پایین ترین نمره در بین محلات منطقه 21 را داشت.
به گفته او به علت موقعیت جغرافیایی و وجود اتوبان در شمال و جنوب شهرک و عدم استقرار نیروهای انتظامی و امنیتی، آمار سرقت بسیار بالاست.
مشکلات دیگر منطقه ۲۱ از قبیل مستهلک بودن و بی نظمی اتوبوس‌های خط شهرک دانشگاه - آزادی، عدم رسیدگی به فضای سبز، نبود امکانات ورزشی و عدم تجهیز و افتتاح سالن چند منظوره مسقف نیز شهروندان را آزار می دهد. بجاست مدیریت شهری با نگاه ویژه ای به مشکلات منطقه ۲۱ در صدد رفع این عوامل برآمده و آرامش و آسایش را برای شهرندان این منطقه فراهم کند.   ۴۵۲۳۱  

کلید واژه ها: امنیت تهران - مشکلات خوانندگان - شهرداری تهران - شورای شهر تهران -




دوشنبه 28 دی 1394 - 09:24:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن